کیفیت بنزین یورو4 از بنزین سوپر بیشتر است

پرشین خودرو: رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: بنزین یورو 4 از کیفیت بالاتری نسبت به سوپر برخوردار است.

به گزارش پرشین خودرو، بیژن حاج محمدرضا، با اعلام این خبر گفت: باید به مردم گفت که بنزین یورو 4 اکتان بالاتری دارد و از سوپر زلال‌تر است اما مردم فکر می‌کنند فقط سوپر بدون سرب است.

به گفته وی، روزانه 78 تا 80 میلیون لیتر بنزین تولید و مصرف می‌شود که حدود 8 تا 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ایم.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در خصوص توزیع بنزین سوپر در جایگاه‌های عرضه سوخت اظهار داشت: در حال حاضر بنزین یورو به اندازه کافی در تمامی جایگاه‍‌‌ها موجود است و تراکم و ترافیکی هم در هیچ جایگاهی شاهد نیستیم. بنزین سوپر نیز در جایگاه‌های پرفروش به اندازه کافی توزیع می‌شود و مشکلی نیست.

وی با بیان اینکه جایگاه‌های پر فروش را در اولویت توزیع بنزین سوپر قرار دادیم، افزود: مشکل بنزین سوپر به کل حل شده و در حال حاضر در بیش از 10 جایگاه این نوع بنزین عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت تصریح کرد: بنزین سوپر از اصفهان و اراک در حال بارگیری است و ظرف امروز و فردا همه جایگاه‌ها پر می‌شود.

حاج محمدرضا یادآور شد: در حال حاضر چرخه سوخت براحتی گردش می‌کند و تمامی جایگاه‌ها غیر از تعداد معدودوی که در حال تعمیر هستند، بقیه در مدار هستند.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در پایان با اشاره به اینکه کیفیت سوخت در تمامی جایگاه‌ها مناسب است، خاطرنشان کرد: در حومه‌های شهر، بنزین یورو 2 و در کلانشهرها بنزین یورو 4 توزیع می‌شود.

کد خبر 100505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha