مردم بلیت هواپیما را از طریق سایت ایرلاین ها تهیه کنند

پرشین خودرو: قائم مقام سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در تلاش هستیم تا چارترکننده‌ها کارشان را درست انجام دهند و در این فضا قبول نداریم که مافیا در سازمان ما وجود دارد.

به گزارش پرشین خودرو،  آرش خدایی گفت: رفتن پول چارتر کردن به جیب دلال‌ها اصلاً به نفع شرکت‌های هواپیمایی نیست و این پول باید به جیب شرکت‌های هوایی برای خدمات بهتر به مسافران برود.


وی افزود: عدد چارترها به شدت کم شده و در خیلی از مسیرها به کلی حذف شده و سازمان هواپیمایی به شدت سخت گیری می‌کند تا شرکتی بی جهت بلیت چارتر ارائه نکند.

خدایی گفت: اگر واقعا کششی در بازار از جانب مردم برای خرید بلیت وجود دارد این کار را خود شرکت‌های هوایی انجام دهند تا این سود به جیب خودشان برود نه دلال‌ها و چارترکننده‌ها.

وی ادامه داد: به شرکت‌ها اخطارهای لازم را داده ایم اما بعضی از این شرکت‌ها از قبل قراردادهایی با تورهای خاص برای چارتر داشتند که به آنها گفته ایم که دیگر قرارداد جدیدی امضاء نکنند.

قائم مقام سازمان هواپیمایی کشوری ­گفت: اینکه یک پروازی از جانب یک شرکت از عمد لغو شود­ غیر قابل پذیرش است چرا که باوجود ایجاد نارضایتی در مردم باعث ضرر فراوان آن شرکت شده ضمن اینکه کلیه برنامه ریزی های یک ماه شرکت هوایی برهم خورده و کلیه کادر پروازی و عوامل فنی دچار بی برنامه گی و بی نظمی می شود.

 

بلیت هواپیما


خدایی اضافه کرد: شرکت های بزرگ هوایی در ایران اصلاً چیزی به اسم چارتر ندارند مگر مسیرهایی که ماهیت های خاصی دارد آن هم برای جذب توریست ضمن اینکه مسیرهای داخلی که به صورت روزانه بلیت می فروشند اصلاً چیزی­ به­ نام چارتر در آنها معنی نمی دهد و ما به شدت اگر موردی باشد با آن برخورد می کنیم.

وی درباره نوسانات قیمتی که در روزهای گذشته رخ داده است گفت:­ این افزایش قیمت به خاطر شوک نواسانات ارزی بوده آن هم فقط دو یا سه روز به خاطر اینکه همه سیستم های ایرلاین ها به صورت بین المللی و با شبکه یکپارچه است رخ داده که در حال حاضر قیمت ثابت و رو به کاهش است و سازمان هواپیمایی کشوری خود را ملزم می داند تا ثبات کامل قیمت ها بازار را رصد کند.

خدایی یک توصیه هم به مردم داشت آن هم اینکه حتماً بلیت هواپیما را با برنامه‌ریزی و از طریق سایت خود شرکت‌های هواپیمایی تهیه کنند تا اسیر دست دلالان و سودجویان نشوند.

وی به خبرگزاری صداوسیما گفت: زمین نخوردن صنعت هواپیمایی­ در تحریم ها خاری شده در چشم دشمنان ما، به طوریکه در دو سال گذشته 28 درصد رشد داشته ایم که این فراتر از میانگین جهانی است از این رو از مردم شریف کشورمان می خواهیم که این صنعت را حمایت­ کنند.

کد خبر 100517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha