کد خبر 100523
۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
افزایش 10 درصدی قیمت بلیت شناورهای مسافری

پرشین خودرو: معاون امور دریایی از افزایش 10 درصدی قیمت بلیت شناورهای مسافری دریایی خبر داد و گفت: افزایش نرخ ارز بر روی قطعات شناورها تأثیر گذاشته است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، هادی حق‌شناس معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی  با بیان اینکه افزایش نرخ ارز بر روی قیمت بلیت شناورهای باری و مسافری اثر گذاشته است، اظهار کرد: بخشی از هزینه‌های شناورهای دریایی از جمله تأمین قطعات و نگهداری از آنها ارزی بوده و همین موضوع بر افزایش هزینه‌های آنها اثر گذاشته است.

معاون امور دریایی سازمان بنادر از افزایش قیمت بلیت برخی از مسیرهای شناورهای مسافری خبر داد و گفت: مسیر دریایی شهید حقانی به قشم افزایش حدود 10 درصدی داشته بطوری که قیمت بلیت شناورهای تندرو از 15 هزار تومان به 17 هزار و 500 تومان رسیده است.
 

شناور

 


حق‌شناس گفت: در مسیر دریایی شهید حقانی به قشم دو شناور تندرو و کندرو وجود دارد که قیمت بلیت شناورهای کندرو با کاهش هزار تومانی از 13 هزار تومان به 12 هزار تومان رسیده است.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت قطعات شناورها و تغییرات نرخ ارز قیمت بلیت‌ها در دو هفته گذشته افزایش یافته است.

معاون دریایی سازمان بنادر با بیان اینکه عمده تردد مسافران دریایی در مسیر بندر شهید ذاکری – قشم، بندر شهید باهنر به بندر شهید حقانی در بندرعباس بوده است، گفت: این افزایش قیمت 10 درصدی برای بومیان منطقه بوده ولی برای مسافران غیربومی و سایر شهروندان میزان افزایش قیمت بیشتر بوده به طوری که مسیر تردد به جزیره هرمز از 7 هزار تومان به 10 هزار تومان رسیده است.

کد خبر 100523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha