کد خبر 100545
۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
X7 سری M، آفرودر خانوادگی ب‌.ام‌.و + تصویر

پرشین خودرو: روزهای پر کار ب‌.ام‌.و شروع شده و این کمپانی آلمانی در میانه معرفی گرن کوپه سری 8 و x7 خبرهایی از معرفی x7 پرفورمنس سری M می‌دهد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از عصرایران، هنوز اطلاعات زیادی از این خودرو وجود ندارد، اما ارائه زودهنگان آن قطعی شده است. براساس شایعات و شنیده‌ها، این خودرو قدرت‌مندترین عضو خانواده X های پرفورمنس ب‌.ام‌.و خواهد شد و با یک موتور 4.4 لیتری توئین توربو در مدل M50i توانی حدود 600 اسب بخار خواهد داشت. این در حالیست که نسخه X5 M توانی حدود 575 اسب‌بخار دارد.
 

ب ام  و

 


این میزان قدرت در یک خودروی سه ردیفه و لوکس جمع می‌شود تا بتواند با مرسدس-ای ام جی GLS 63 یا رنج‌روور SVR رقابت کند. اگر تست‌های خودرویی این اعداد را اثبات کنند، ب‌ام‌و X7M به راحتی از دو خودروی یاد شده در قدرت پیشی می‌گیرد.



ب ام و

 

اگر این خودرو به عنوان رقیب اصلی GLS 63 ساخته شود، عنوان بزرگترین خودروی ساخته شده سری M ب‌ام‌و در جهان را از آن خود می‌کند. این خودرو می‌تواند مناسب خانواده‌هایی باشد که تمایل به سفرهای پر انرژی و پرتحرک طبیعت داشته یا به یک خودروی لوکس، شیک و پررفاه علاقه دارند.

آخرین اخبار در خصوص این خودرو به تست‌ آن با پوشش‌های سنگین استتاری در آفریقای جنوبی و سوئد مربوط می‌شود.

قرار است این خودرو در خط تولید دیگر SUV های ب‌ام‌و در کارولینhی جنوبی مونتاژ شود و امید است ظاهر آن به مدل مفهومی "آی- پرفومنس X7" شبیه باشد.

مدل مفهومی "آی- پرفومنس X7"



ب ام و

کد خبر 100545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha