نسخه‌های جدید «هیوندای سانتافه» بدون افزایش قیمت عرضه می شود!

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی هیوندای باوجود بروزرسانی‌های انجام شده بر روی محصولات خود، قصد ندارد محصولات خود را با تفاوت قیمت به مشتریان عرضه کند.

به گزارش پرشین خودرو، طبق گفته شرکت خودروسازی هیوندای و همچنین اعلام وبسایت "CarsDirect"، نسخه‌های 2019 شاسی بلند هیوندای سانتافه با همان قیمت مدل‌های قبلی به مشتریان عرضه خواهد شد که در این بین می‌توان به نسخه XL به همراه سه ردیف صندلی سرنشین اشاره داشت که با حداقل قیمت پایه 31 هزار و 830 دلار به مشتریان عرضه خواهد شد.

 



هرچند مدل پایه اتومبیل نسخه SE بوده و گفته می‌شود که تنها با 2 ردیف صندلی دارای حداقل قیمت پایه 26 هزار و 480 دلاری برای مشتریان خواهد بود.

 



در مدل بالاتر و به نوعی فول آپشن "لیمیتد آلتیمیت AWD " که با سه ردیف صندلی خواهد بود، مشتریان می‌توانند هزینه قابل توجه 42 هزار و 280 دلار را پرداخت که با صرف 2100 دلار هزینه بیشتر، می‌توان یک بسته تکنولوژی برای اتومبیل خود سفارش داد. هرچند بسته کمک‌های اولیه 30 دلار هزینه بیشتر دارد و با پرداخت 350 دلار هزینه بیشتر، می‌توان به یک قطعه اتصال بکسل بهتر دسترسی پیدا کرد.

 



در نسخه چهار چرخ محرک "آلتیمیت" با پیشرانه محرک 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر هم شاسی بلند هیوندای سانتافه دارای قیمت 39 هزار و 780 دلار خواهد بود.

کد خبر 100551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha