ام جی 3 با تحولی بزرگ آماده عرضه به مشتریان شد + ویدئو

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی ام جی برای بهبود و گسترش فعالیت خود در بازار انگلستان، خودروی هاچ بک ام جی 3 کاملا جدید را با 7 سال گارانتی به مشتریان عرضه خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو، همانطور که در تصاویر شاهد هستید، کمپانی خودروسازی "ام جی" نسل جدید طراحی خود را بکار گرفته و خودروی هاچ بک "ام جی 3" را به طور کامل تغییر داده است و می‌توانید همانند سایر محصولات نسل جدید "ام جی"، شاهد یک جلوپنجره بسیار بزرگ در قسمت جلو به همراه چراغ‌های بزرگ مشکی رنگ باشید که حتی بر روی این خودروی هاچ بک کوچک هم جذابیت بالایی ایجاد کرده است و می‌تواند محرک اصلی مشتریان برای انتخاب این اتومبیل باشد.

 



طبق گفته شرکت خودروسازی MG، این محصول در نسخه جدید خود با قیمت پایه کمتر از 10 هزار پوند ثبت سفارش خواهد شد که مشتریان می‌توانند از گارانتی 7 ساله و یا گارانتی 80 هزار مایل بهره مند شوند که معادل آن می‌شود چیزی حدود 128 هزار کیلومتر که برای اثبات کیفیت یک محصول کافی به نظر می‌رسد. به طور دقیق‌تر، نسخه پایه "ام جی 3" دارای قیمت 9 هزار و 495 پوند خواهد بود و مشتریان می‌توانند نسخه فول آپشن اتومبیل را با قیمت 12 هزار و 795 پوند خریداری کنند.

در بخش فنی، مشتریان یک انتخاب خواهند داشت و آن هم پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر خواهد بود که خروجی قدرت آن به 105 اسب بخار و همچنین گشتاور خروجی آن هم به مرز 137 نیوتن متر خواهد رسید که با دریافت و ارسال این نیرو توسط یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو، حداقل شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت حدودا 10.4 ثانیه و همچنین سقف سرعت 173 کیلومتر بر ساعت بدست خواهد آمد.


 

کد خبر 100562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha