«جیلی» سومین خودروساز بزرگ چین شد +جزئیات

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی جیلی به عنوان مالک ولوو، لوتوس و بسیاری از شرکت‌های دیگر، در کشور چین تبدیل به سومین خودروسازی بزرگ شده است تا رقیبی برای نیسان، هوندا و تویوتا باشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بلومبرگ گزارش می‌دهد که در 6 ماه اول سال 2018 میلادی، درآمد خالص کمپانی خودروسازی جیلی حدود 54 درصد افزایش پیدا کرده است و هدف نهایی این شرکت در سال 2018 میلادی، تولید 1.58 میلیون دستگاه اتومبیل خواهد بود که در زمینه فروش به دنبال خودروسازان بزرگی همچون فولکس واگن و جنرال موتورز است.

 



کمپانی خودروسازی جیلی در حال دستیابی به یک موفقیت بزرگ در مقیاس جهانی است و تمرکز بر روی فناوری‌های جدید صنعت خودروسازی از جمله سیستم‌های محرک الکتریکی و همچنین سیستم‌های رانندگی خودکار، باعث شده تا کمپانی خودروسازی جیلی تبدیل به یک رهبر در صنعت خودروسازی شود. حال آنکه برند جدید جیلی یعنی "Lynk & Co" با همکاری شرکت خودروسازی ولوو در حال پیشرفت بوده و می‌تواند جایگاه بسیار خوبی در صنعت خودروسازی داشته باشد.

از 5 درصد در سال 2017 میلادی، سهم کمپانی خودروسازی جیلی از بازار اصلی این شرکت در نیمه اول سال جاری به چیزی حدود 6.4 درصد افزایش پیدا کرده است و در طول این مدت، کمپانی خودروسازی جیلی موفق به فروش 766 هزار و 630 دستگاه شده است که نسبت به نیسان حدود 46 هزار خودروی بیشتری در نیمه اول سال جاری فروخته است.

 



لی شیفو، سرمایه گذار بزرگ چینی که شرکت خودروسازی جیلی را کنترل می‌کند، در حال گسترش کمپانی خود بوده و در اولین قدم شرکت خودروسازی ولوو را سال‌های گذشته از کمپانی فورد خریداری کرده است، اما در حال حاضر سهام لوتوس و پروتون را بدست آورده است و در آخرین اقدام خود، حدود 9.7 درصد از سهام "دایملر" را خریداری کرده است تا تبدیل به بزرگ‌ترین سهامدار شخصی کمپانی دایملر شود.

کد خبر 100585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha