هیوندایی با معرفی النترای 2019 همه را شگفت‌زده کرد

پرشین خودرو: هیچ تیزر، تصویر لو رفته یا عکس رسمی پیش از این در خصوص النترای‌های جدید وجود نداشت، بنابراین هیوندایی با معرفی مدلی ارتقا یافته از این خودرو همگی را شگفت‌زده کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از عصر ایران، خودروساز کره‌ای بدون پیش‌درآمد و اعلان قبلی، به جان خودرواش افتاده و درون و بیرونش را متحول کرده است. این تغییرات باعث شده تا با طراحی تند و تیز و ویژگی‌های فناورانه بیشتر در این مدل محبوب هیوندایی روبه‌رو باشیم.
 

 

هیوندایی

 

 

هیوندایی

 


تغییرات در این خودرو اندک نبوده و به منظور رقابت شانه به شانه با خودروهای این بخش صورت می‌گیرد. ارتقا و به روزرسانی در النتراهای جدید بسیار گسترده بوده و می‌توان آنها را روی صفحات فلزی بدنه، شیشه بزرگ جلو و سپرهای نمای روبه‌رو مشاهده کرد.
 

 

هیوندایی

 

متخصصان زیبایی و طراحی هیوندایی این بار تصمیم گرفته‌اند، با زوایی تند و تیز چهره النترا را آرایش کرده و فضاهای مخروطی بیشتری را در ظاهر آن به کار برند.

جلو پنجره آبشاری بزرگ در نمای روبه‌رویی این خودرو به چراغ‌های بزرگ و مثلثی LED ختم می‌شود. مه‌شکن‌ها نیز همان شکل مثلثی را داشته و روی یک بخش زاویه‌دار به اسپورت شدن بیشتر نمای خودرو کمک می‌کنند.
 

 

هیوندایی

 


قسمت میانی خودرو شکل ثابت خود را حفظ کرده است، اما در نمای انتهایی نیز چراغ‌ها تغییر کرده و نام خودرو به شکلی بزرگتر زیر نشان برند هیوندایی خودنمایی می‌کند. در این بخش سپر عقب و ظاهر در صندوق عقب نیز متفاوت به نظر می‌آیند. از دیگر تغییرات این خودرو در فضای خارجی می‌توان به طراحی رینگ و مجموعه رنگ‌های جدید آن اشاره کرد.

طراحان هیوندای، محل نصب پلاک را از صندوق عقب به بخش سپر منتقل کرده‌اند.
 

هیوندایی

 


اما در بخش داخلی تغییرات کمتر و غیر قابل لمس‌اند و جولان فناوری در این فضا بیشتر به چشم می‌آید. هیوندای النترا 2019 از آخرین سیستم لمسی اطلاعات و سرگرمی AVN 5.0 بهره می‌برد که به واسطه ارتقای پردازشگرش از همیشه سریع‌تر عمل می‌کند. مدل‌های ارزانتر خودرو از صفحه نمایش 5 اینچی و تریم‌های لوکس‌تر از صفحه نمایش 8 اینچی بهره می‌برند. در مدل‌های بالاتر این خودرو با اتو اندروید و کارپلی اپل سازگار است و شارژر تلفن بدون سیم نیز از آپشن‌های آن محسوب می‌شود.


این خودرو با سیستم‌های کمک‌ راننده‌ مانند ترمز خودکار، نگه دارنده بین خطوط و سیستم هشدار به راننده در مواقع بحرانی ارائه شده تا امنیت سرنشینان و عابران را افزایش دهد.

بیشتر مدل‌های کارخانه‌ای النترا با موتورهای 2 لیتری 4 سیلندر ارائه می‌شوند که حدود 132 اسب‌بخار قدرت داشته و گشتاوری نزدیک به 178 نیوتن‌متر تولید می‌کنند. این موتور با یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته دستی هماهنگ شده و در تیپ‌های بالاتر شاهد یکم نمونه خودکار از آن نیز هستیم. در مدل "اکو" که ارزان‌ترین مدل النتراهای 2019 هستند، یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژر با 128 اسب بخار قدرت به کار می‌رود که همچنان به عنوان یک خودروی شهری پرتوان نشان می‌دهد.

 

هیوندایی

 


تریم اسپورت النترا نیز کمی دیرتر از بقیه خودروها به نمایندگی‌های فروش خواهد رسید، اما انتظار داریم بقیه تریم‌ها تا پایان سال جاری در نمایندگی‌های فروش بدرخشند. اینمحصول جدید جدید در 6 تیپ به نام‌های "SE"، "اکو"، "SEL"، "لیمیتد"، "اسپورتگ و "ولیو ادیشن" (Value Edition) ارائه می‌شود.

این خودرو قرار است به رقابت با تویوتا کرولا، هوندا سیویک های- تک، مزدا 3 و تمامی فولکس‌واگن‌های جدید 2019 بپردازد.

کد خبر 100599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha