حمایت از قطعه سازان خودرو سرفصل مهمی در خانه ملت است

پرشین خودرو: نایب رئیس فراکسیون حمایت از قطعه سازان مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از قطعه سازان خودرو به عنوان رکن محوری این صنعت از سرفصل های کاری مهم در خانه ملت تعریف شده و فراکسیونی در این راستا مطالبات و نیازها را با جدیت پی می گیرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، سید «مهدی مقدسی»  افزود: قطعه سازان خودرو از صنایع محوری و نیروبر کشور است که در ماه های اخیر به دلیل نوسانات ارز دچار مشکلات عدیده ای شده است.
وی بیان کرد: فراکسیون حمایت از قطعه سازان به منظور جلوگیری از تعطیلی این بخش و فرصت سازی در پیگیری امور تشکیل شده و می کوشد تا حمایت هدفمند از قطعه سازان خودرو انجام داده و بیشتر به بهبود کیفیت و تقویت آر ان دی (تحقیق و توسعه) توجه دارد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:نخستین نشست فراکسیون حمایت از قطعه سازان 29 مردادماه جاری برگزار شد و قرار است که نشست مشترکی با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران شرکت های

 

قطعه سازان

 

خودروسازی، انجمن صنفی قطعه سازان و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نیز برگزار شود و واکاوی مشکلات و پیشنهادها برای برون رفت از آن ارائه شود.
مقدسی اظهار داشت: تدابیر خوبی در حمایت از قطعه سازان خودرو اندیشیده شده و اطلاعات تکمیلی و کامل فعالیت های فراکسیون از طریق سخنگو به زودی اطلاع رسانی می شود.
استان مرکزی با بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت، هفت نماینده در خانه ملت دارد که 2 کرسی نمایندگی آن متعلق به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است.

کد خبر 100658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha