پول ایران بعد از ونزوئلا بی‌ارزش‌ترین پول است

پرشین خودرو: سید قاسم جاسمی گفت: آقای کرباسیان شما از خط قرمزها عبور کردید، ارزش پول ملی ما یک به فروریخته است و پول ملی ما بعد از ونزوئلا به بی ارزش ترین پول جهان تبدیل شده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خبرآنلاین، سید قاسم جاسمی گفت: آقای کرباسیان شما از خط قرمزها عبور کردید، ارزش پول ملی ما یک به فروریخته است و پول ملی ما بعد از ونزوئلا به بی ارزش ترین پول جهان تبدیل شده است.

وی که در موافقت با مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی سخن می گفت، افزود: نرخ تورم را حدود بیست درصد اعلام می کنید در حالی که نرخ تورم واقعی 200 درصد است .

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین با تاکید بر اینکه اگر فرماندهان ناکارآمد باشند، تلفات بالا می رود، گفت: در الان در جنگ اقتصادی هستیم و طبیعی است که تلفات جنگ با وجود فرماندهان ناکارآمد بالا می رود از این رو باید تجدید نظری اساسی در موضوع داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خسارات غیر قابل جبرانی به مردم ایران وارد شده است ، ادامه داد: وقتی آمریکا از برجام خارج شد و جنگ اقتصادی علیه ایران آغاز گردید باید اقداماتی را برای مقابله با این وضعیت در دستور کار قرار می دادیم اما واقعا در این شرایط که خون مردم در شیشه رفته است، می شود با آمریکا مقابله کرد؟

وی تاکید کرد: متاسفانه اقداماتی که شما در وزارت امور اقتصادی و دارایی انجام دادید ثروتمندترها را ثروتمند تر کردید و بی بضاعت ها را ضعیف تر، طوری که برای شام شبشان محتاج هستند .

کد خبر 100665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha