ورزشگاه پر شود، السدی‌ها عصبی می‌شوند

پرشین خودرو: سرمربی استقلال می‌گوید تیمش با کار تیمی به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا رسیده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر السد حاضر شد و اظهار کرد: لیگ قهرمانان یک اتفاق بزرگ است. تیم ما چه بازیکنان و چه کادرفنی با احساس مثبتی به این بازی می‌آیند. شاید تعدادی در گذشته بودند که فکر می‌کردند ما اینجا بشینیم و درباره حضور استقلال در نیمه نهایی صحبت کنیم. این بخاطر کار تیمی ما است.


وی ادامه داد: السد تیمی نیست که مقابل پرسپولیس بازی کرد. یک بازیکن از کره و بازیکنی از اتلتیکو مادرید گرفته و قوی‌تر شده است. ما اگر به این مرحله رسیدیم بخاطر ذهنیت و روحیه و کار تیمی بوده است. همینطور بخاطر هواداران استقلال که از ما حمایت می‌کنند. ما برای این بازی کاملا آماده‌ایم اما هنوز آمادگی‌مان صد درصد نشده زیرا پنج بازیکنمان جدا شده‌اند و پنج بازیکن جدید اضافه شده‌اند. نکته مهم این است که هواداران ورزشگاه را پر کنند. این بسیار خوب است که هواداران‌مان مثل بازی با الریان، العین و ذوب‌آهن ما را خوب حمایت کنند تا نتیجه‌ای که می‌خواهیم را کسب کنیم. تمامی اعضای کادرفنی و بازیکنانمان دقیقه به دقیقه خوشحالند که فردا بازی دارند و مرتب تکرار می‌کنند فردا روز ماست. ما نیاز به کسب نتیجه خوبی داریم تا در بازی برگشت کارمان آسان‌تر باشد. تاریخ بازی ما در دیدار برگشت پس از ۳ روز فیفادی و ۴ روز قبل از بازی لیگ است و این قابل درک نیست. در حالی که السد بخاطر بازی با ما یک هفته در لیگ قطر بازی نداشت.

سرمربی استقلال اضافه کرد: امروز آخرین تمرین تیم ما است و همه بر روی بازی تمرکز دارند. از هوادارن می‌خواهم ضمن پر کردن ورزشگاه، بدون ترقه و لیزر به آزادی بیایند و تنها استقلال را تشویق کنند. برای کسب نتیجه خوب، همه باید باهم بجنگند و تلاش کنند تا به پیروزی برسند. من اعتماد به نفس دارم زیرا می‌دانیم قرار است چه کاری انجام دهیم و چگونه تیم برتر شویم.

 

آسیا

 


او درباره ناکامی مهاجمان استقلال در دو دیدار اخیر این تیم در لیگ برتر و تغییر سیستم و احتمال بازی با دو مهاجم برابر السد تصریح کرد: زمانی که ما با سیستم خودمان بازی می‌کنیم، تبریزی به عنوان مهاجم به دیگر مهاجم ما اضافه می‌شود. ما با دو یا سه مهاجم بازی می‌کنیم. زمانی که توپ داریم، وینگرهای ما به عنوان مهاجم وارد محوطه جریمه می‌شوند. ما فرصت‌های زیادی در آن دو بازی داشتیم. چیزی بیشتر از شانس نیاز داریم. باید در زدن ضربه آخر محکم‌تر باشیم و بگوییم این توپ من است و باید به گل تبدیل شود. هافبک‌های ما هم باید به خطوط هجومی اضافه شوند.

شفر درباره تعویض کریمی در دیدار با فولاد گفت: دلیل تعویض کریمی اهمیت بازی با السد بود و بازیکنی مثل او باید همیشه آماده باشد و همیشه در بهترین شرایطش برای ما بازی کند.

شفر درباره قیمت بلیت‌های دیدار تیمش برابر السد گفت: من اکنون سرمربی هستم اما اگر مسئولیت مدیریتی گرفتم، سعی می‌کنم قیمت آن کاهش پیدا کند. دوست دارم فردا ورزشگاه پر شود زیرا حریف‌مان عصبی می‌شود و این فضا را جذاب خواهد کرد.

شفر درباره تقابل کریمی مقابل ژاوی و گابی و فرماندهی خط میدان استقلال مقابل السد تصریح کرد: بله، کریمی از بهترین بازیکنان آسیاست. هر بازیکنی به هر تیم جدیدی می‌رود باید در پست جدیدش به هماهنگی برسد. او می‌تواند تیم ما را به مسیر درست یعنی پیروزی قرار دهد. کریمی پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند عامل موفقیت ما شود. مثل فرشید باقری که با وجود فوت پدرش، در تمرینات عالی کار کرد. از عوامل موفقیت استقلال کار تیمی و نظم است که با وجود جذب بازیکنان جدید، باید این هماهمگی زودتر بدست بیاید تا تیم در مسیر موفقیت گام بردارد.

کد خبر 100669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha