آغاز عصری جدید برای خودروسازان چینی در ایران

پرشین خودرو: خودروهای چینی این روزها با افزایش قیمت نسبت به کارخانه روبرو شده اند، برخی از خودروهای چینی گویا این روزها باب دل مشتریان ایرانی بوده و با اختلاف قیمت در بازار جای خالی خودروهای وارداتی را پر می کنند.

به گزارش پرشین خودرو، مشتریان خودروهای کره ایی و سایر وارداتی ها این روزها با مقایسه قیمت ها برخی از چینی های تولید داخل را مقرون به صرفه تر میدانند چراکه هم به لحاظ زیبایی و آپشن و هم تداوم حضور و بالطبع آن بحث خدمات پس از فروش، می توانند مطلوب واقع شوند.

گرچه هم اکنون از یک سو زمزمه افزایش قیمت خودروهای چینی، تولید کشور با توجه به اختصاص ارز آزاد که قیمت آنها را سرسام آور می کند و از سوی دیگر بسته بودن سایت فروش مدلهای پر طرفدار خود زمینه ساز این حس است که جهش بزرگ قیمت در راه است و در اینجا به برخی نمونه های چینی های پر طرفدار بازار میتوان اشاره کرد.

به طور مثال لوکس ترین شاسی بلند چینی بازار که از همان ابتدا برای رقابت با شاسی بلندهای وارداتی عرضه شد، یعنی تیگو7 در بازار با اختلافی بیش از 50 میلیون تومان نسبت به قیمت کارخانه به فروش م یرود که این امر برای سایر محصولات چری چون تیگو5 و برخی چینی های دیگر چون جک و هایما نیز صادق است.

 

کد خبر 100800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha