کد خبر 100846
۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
بقایی ۱۱ شهریور محاکمه می‌شود

پرشین خودرو: حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم که از ۲۲ اسفند ۹۶ و به دلیل محکومیت به مجازات جرائمی همچون اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی در حبس به سر می‌برد، یکشنبه ۱۱ شهریور نیز به اتهام توهین محاکمه خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم که از ۲۲ اسفند ۹۶ و به دلیل محکومیت به مجازات جرائمی همچون اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی در حبس به سر می‌برد، یکشنبه ۱۱ شهریور نیز به اتهام توهین محاکمه خواهد شد.

کانال دولت بهار ضمن اعلام این خبر نوشته است که اتهام بقایی توهین به مسئولان ارشد قوه قضاییه در روز ۹ مرداد ۹۷ و هنگام بازگشت به زندان اوین مطرح کرده است.

مهران عبدالله‌پور وکیل مدافع حمید بقایی در ۹ مردادماه ۹۷  گفته بود: حمید بقایی به منظور درمان به مدت ۵ روز به مرخصی آمده بود که صبح امروز با همراهی محمود احمدی نژاد به زندان اوین بازگشت.

وی با اشاره به مرخصی ۵ روزه بقایی، گفت: ظاهراً به ایشان اعلام شده که با تمدید این مرخصی موافقت می‌کنند که بتواند کارهای درمانی‌اش را انجام دهد اما وی مجدداً روز پنجم به زندان اوین بازگشته است.

پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، اعلام کرد پس از تایید حکم دادگاه بدوی حمید بقایی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران و قطعیت آن و همچنین ابلاغ حکم صادره، مأمورین پلیس ۲۲ اسفند ماه سال ۹۶ نسبت به دستگیری و معرفی محکوم‌علیه جهت اجرای حکم صادره از جمله ۱۵ سال حبس و چهل و سه میلیارد تومان جزای نقدی اقدام کرده و وی به زندان معرفی شد.

کد خبر 100846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha