آرکانا، کراس اوور کوپه رنو معرفی شد + ویدئو

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی رنو برای گسترش خانواده خود، اولین شاسی بلند کوپه خود را با نام زیبای "آرکانا" معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، رنو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان اتومبیل در جهان، به دنبال گسترش خانواده خود بوده و از این رو یک سگمنت جدید به محصولات خود اضافه کرده است و آن هم سگمنت خودروهای شاسی بلند کوپه خواهد بود که شروع آن با راه اندازی و عرضه شاسی بلند کوپه "آرکانا" در سال آینده خواهد بود.

 



در حال حاضر خودروی شاسی بلند کوپه رنو آرکانا به عنوان یک طرح کانسپت رونمایی شده است، اما توسعه این محصول از سوی کمپانی خودروسازی رنو تایید شده و تا سال آینده میلادی شاهد معرفی نسخه نهایی و راه اندازی شاسی بلند کوپه "آرکانا" خواهیم بود که می‌تواند رقیب سختی برای شاسی بلند "بی ام و X4" با قیمتی مقرون به صرفه‌تر بود.

 



ناگفته نماند که شرکت خودروسازی رنو برای گسترش فعالیت خود در کشور روسیه، اقدام به طراحی و توسعه این خودرو کرده و عرضه این محصول در سال 2019 میلادی و تنها در کشور روسیه انجام خواهد شد که به احتمال زیاد بعد از آن به سایر بازارهای نوظهور هم خواهد رسید، پس خبری از تولید و عرضه این خودروی شاسی بلند کوپه در بازار اروپا نخواهد بود.

 



با توجه به اینکه خودروی شاسی بلند کوپه "آرکانا" یک طرح کانسپت به شمار می‌رود، در حال حاضر جزییات دقیقی در رابطه با مشخصات فنی اتومبیل ارائه نشده است و جزییات بیشتر آن پس از انتشار توسط رنو در پرشین خودرو مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اما در ادامه بد نیست بدانید که شرکت خودروسازی رنو در سال 2017 میلادی نزدیک به یک سوم بازار روسیه را در اختیار داشته است و با فروش 448 هزار و 270 اتومبیل در طول سال، توانسته 28 درصد از سهم بازار روسیه را در اختیار داشته باشد، به همین منظور بازار روسیه برای رنو بسیار مهم خواهد بود.


 

کد خبر 100902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha