تقابلی هیجان انگیز میان افسانه‌های صنعت خودروسازی + ویدیو

پرشین خودرو: سه خودروی نیسان GT-R، پورشه 911 توربو S و در نهایت بی ام و M5 به بهانه مسابقه درگ کنار یکدیگر قرار گرفته است تا یکدیگر را به چالش بکشند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هیچ چیزی بهتر از مسابقات درگ میان خودروهای اسپرت و سوپر اسپرت نمی‌شود، ولی چه بهتر که این مسابقه اندکی شلوغ‌تر و با رقبای نزدیک به یکدیگر برگزار شود تا هیجان و جذابیت آن بیش از پیش شود. در همین خصوص پرشین خودرو فیلمی از مسابقه درگ میان نیسان GT-R، پورشه 911 توربو S و در نهایت ب ام و M5 آمده کرده‌ایم که هم یک درگ نسبتا شلوغ تلقی می‌شود و هم رقبای نزدیک به یکدیگر هستند.

 



اول از همه نیسان GT-R شرکت کننده در این مسابقه پیشرانه‌‌ 6 سیلندر 3.8 لیتری دارد که قدرت تولیدی آن در دور 6400 دور بر دقیقه، حداکثر 640 اسب بخار عنوان شده که با چنین قدرتی در کنار جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک، موفق به ثبت شتاب صفر تا صد 2.7 ثانیه‌ شده است.

 



دومین شرکت کننده در این مسابقه، پورشه 911 توربو S خواهد بود که بر روی کاغذ شتاب صفر تا صد 3 ثانیه‌ دارد که با کمک یک پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر خوابیده با حداکثر قدرت 572 اسب بخاری بدست آمده است. علاوه بر این، نیروی تولیدی موتور هم توسط یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک به خروجی منتقل می‌شود.

 



در آخر هم به خودروی بی ام و M5 خواهیم رسید که با موتور 591 اسب بخاری به مصاف سوپراسپرت‌های مشهور بازار رفته است، اما باید ببینیم که آیا خودروی بی ام و M5 با وزن بالای خود می‌تواند پا به پای دیگر خودروهای این مسابقه حرکت کند یا خیر که می‌توانید جزییات بیشتر آن را در ویدیو مربوطه مشاهده کنید.


 

کد خبر 100921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha