نسخه بروز شده لکسوس RC به نمایش درآمد + تصاویر

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی لکسوس نسخه فیس لیفت RC را معرفی و در مرحله اول تغییرات ظاهری آن را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی توکیو 2013، شرکت خودروسازی لکسوس یک برند کاملا جدید با کد RC رونمایی کرد و توانست با عرضه دو مدل بنزینی و هیبریدی از این اتومبیل در سال 2014، توجهات زیادی را به بخش خودروهای اسپرت خود جلب کند. حال بعد از گذشت 4 سال فعالیت این برند در بازارهای جهانی، بلاخره کمپانی خودروسازی لکسوس تصمیم به ایجاد تغییراتی در اتومبیل گرفت و حالا یک طراحی جدید با الگوهای بهتر و خشن‌تر معرفی کرده است که می‌توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید.

 



کمپانی خودروسازی لکسوس اعلام کرده است که جزییات فنی اتومبیل و رونمایی رسمی آن در نمایشگاه بین المللی پاریس 2018 انجام خواهد شد که حدود 2 ماه دیگر و در ماه اکتبر سال جاری برگزار می‌شود، اما نیمی از بزرگ‌ترین تحولات این خودرو همین حالا معرفی شده و آن هم می‌تواند طراحی ظاهری اتومبیل باشد که با تغییرات نسبتا زیادی نسبت به مدل قبل رونمایی شده است.

 



با مقایسه مدل جدید و نسخه قبلی لکسوس RC، می‌توان دید که قسمت جلوی اتومبیل تغییرات بزرگی دریافت کرده و حالا یک مجموعه سپر کاملا جدید با ورودی‌های بزرگ‌تر هوا در اطراف سپر و همچنین چراغ‌های پیشانی یکپارچه دریافت کرده است و حالا شاهد ادغام چراغ‌های مخصوص روز با چراغ‌های اصلی پیشانی هستیم.

 



علاوه بر این، جلوپنجره اتومبیل فرم جدیدی به خود گرفته و با استفاده از زنبوری‌های مشکی رنگ در داخل مجموعه، جذابیت بیشتری در چهره لکسوس RC خلق شده است.

 



برخلاف طراحی جلو، قسمت عقب اتومبیل تغییرات کمتری دریافت کرده است و بزرگ‌ترین تغییر آن می تواند چراغ های عقب با یک طراحی جدید داخلی باشد که سراسر تاریک و مات شده تا خصوصیات یک اتومبیل اسپرت را به خوبی نشان دهد، هرچند این اصل برای طراحی داخل کابین هم صدق می کند.

کد خبر 100940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha