سوئیچ‌‌های که باید در لیست یک مجموعه دار وجود داشته باشند + تصویر

پرشین خودرو: زمانی که صحبت ازسوئیچ‌‌ خودروها می‌شود، شاید مقوله عجیب و غریبی به ذهن خظور نکند. تکیه‌ای فلزی و دندانه دار که با توجه به ذوق و سلیقه طراح ساخته شده است بخش کوچک زیر فرمان ندارد نیز از هیجان زیادی به صاحبان خودرو نمی‌دهد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از عصر ایران، در میان این سوئیچ‌ها گزینه‌هایی وجود دارند که یک باکس کوچک فناورانه محسوب شده و نگه‌داری از آنها به تنهایی یک کلکسیون ارزشمند محسوب می‌شود.



کی فابز مدل S تسلا

سوئیچ‌

 

این کلید این روزها روی تمامی خودروهای تولیدی تسلا ارائه می‌شوند، اما کلید مخصوص S به شکلی دیگر مورد علاقه و توجه ماست. شما با این کلید به راختی می‌توانید خودروی خود را احضار کنید. در اصل با این کلید فناورانه، در حین لباس پوشیدن خودرو را به سمت محل اسکان خود می‌کشید.

آکیورا/ کلید هوندا NSX



سویچ

 

کلید به دلیل استفاده تیتانیوم بسیار ویژه قابل برش یا شکستن نبوده و به همین دلیل سازندگان از آلیاژهای مس- نیکل در کلید مدل آکیورا 1996 استفاده کردند.

کلید پورشه فورماورکس 911



سویچ

 

با وجود حجم وسیعی از خدمات "پس از خرید" برای خودرویی مانند پورشه 911، ارائه یک کلید شیک و سنتی برای خودروی جذاب و شکیلی مانند 911 شگفتانه بزرگی محسوب نمی‌شود. فورماورکس پورشه از یک کلید سخت و ضد زنگ فولادی بهره می‌برد که با 6 حفره دایره‌ای شکل خود را از صافی و سادگی جدا می‌کند. در مدل استاندارد این کلید 250 دلار و در مدل‌های بالاتر حدود 300 دلار قیمت دارد و می‌توان دایره‌ها را با جواهرات شیک یا جاکلیدی منقش به سنگ‌های زینتی تزئین کرد.

کلید ب‌ام‌و

سویچ

 

این کلید همواره جذاب بوده ومدل‌های جدیدتر آن کاربردی‌تر نشان می‌دهند. یک صفحه نمایش کوچک روی کلید عملکردهای بیشتری به آن بخشیده و یک فناوری برتر واقعی به شمار می آید. حتی نگاه کردن به این کلید نیز لذت بخش است.

کلید نیسان 300ZX



سویچ

 

خودروی 300ZX نیسان تقریبا به عنوان دوست اسپورت کوپه مزدا RX-7 و تویوتا سوپرا معرفی شد، اما نیسان کلیدهای جالب‌تری را با آن ارائه کرد. کلید از تیتانیوم ساخته شد و نگاه آینده‌نگرانه به ساختار آن رعایت شد.

کلید هوشمند بنز



سویچ

 

حرکت پیشرو مرسدس بنز در استفاده از کلیدهای غیر تماسی به دهه 1990 برمی‌گردد و این تکنولوژی در حال حاضر یک فرآیند مرسوم برای بسیاری از خودروهاست.



سویچ

 

نمیشه از لیست کلیدهای جالب حرف زد و محصولی از مارانلو را در آن نداشت. این خودرو به نحوی جذاب است که بسیاری از افترمارکت‌ها کلید خودروهای معمولی را به شکل و شمایل خودروی فراری در می‌آورند.

کلید چرخان مزدا
 


سویچ

 

شاید این کلید برای هماهنگی یک خودروی پرفورمنس کمی کسل کننده باشد، اما از نگاه ما کلید جذاب و رمز آلود ارائه شده و در موقعیت جالبی قرار می‌گیرد. فقط به پره‌های سر کلید و قابلیت حرکت آنها نیز توجه کنید.

کد خبر 100976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha