کد خبر 100977
۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
اعلام جزئیات چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی

پرشین خودرو: کمیته علمی جشنواره ملی اسباب‌بازی، خبر از برگزاری برنامه‌های علمی در چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در آبان ماه امسال داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، آیدین مهدی‌زاده مسئول کمیته علمی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی گفت: برنامه‌های علمی جشنواره ملی اسباب‌بازی در سه بخش همایش یک روزه، نشست‌های تخصصی دست‌اندرکاران صنعت اسباب‌بازی و کارگاه‌های آموزشی در حال برنامه ریزی و اجرا است.

وی ادامه داد: در بخش همایش یک روزه که به مرور مهم‌ترین اخبار و اتفاقات سالانه صنعت اسباب‌بازی ایران خواهد پرداخت، تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، روانشناسان و طراحان اسباب‌بازی دربارۀ لزوم تأسیس رشته طراحی اسباب‌بازی در دانشگاه‌های کشور با استادان و هیئت علمی دانشگاه‌ها به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

به گفته مهدی‌زاده، رشته طراحی اسباب بازی در مقطع کارشناسی ارشد توسط دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی با همکاری دانشگاه الزهرا چندین سال است که مصوب شده و باید محتوای دروس توسط این دانشگاه تدوین و ارایه شود تا نسبت به جذب دانشجو اقدام شود. 

وی افزود: نشست‌های تخصصی در این بخش‌ حوزه‌های مختلف صنعت اسباب‌بازی به بررسی راهکارهای ارتباط و انسجام بیشتر ارگان‌ها و  مؤسسات مرتبط با این صنعت می‌پردازند و سعی در این خواهند داشت خلاهای اجرایی و ارتباط دست کم چهار حوزه مهم صنعت اسباب‌بازی شامل تولیدکنندگان، روانشناسان، توزیع‌کنندگان و طراحان را  بررسی کنند.

مسئول کمیته علمی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی درباره کارگاه‌های آموزشی عنوان کرد: در این جشنواره مجموعه بسیار متنوعی از کارگاه‌های آموزشی نیم‌روزه در نظر گرفته شده است که هر کدام سعی دارد بخشی از نیازهای علمی و تخصصی دست‌اندرکاران حوزه اسباب‌بازی را پوشش دهد. عناوین کارگاه‌ها متناسب با نیازهای روز صنعت اسباب‌بازی در بیش از ۱۲ عنوان طراحی شده است که نسبت به حد نصاب ثبت‌نام متقاضیان اجرا خواهد شد.

وی درباره بخش‌های جانبی جشنواره ملی اسباب‌بازی اظهار کرد: از ویژگی‌های این دوره جشنواره ملی اسباب بازی، تخصصی برگزارشدن بخش‌های مختلف جشنواره است که در همین خصوص شرکت در تمامی نشست‌ها و کارگاه‌ها مستلزم ثبت نام دقیق افراد خواهد بود.

همچنین این کمیته از ایجاد وبگاه ثبت نام اختصاصی برای علاقه‌مندان در برنامه‌های علمی پیش از برگزاری جشنواره خبر داد.

جشنواره ملی اسباب‌بازی، از تاریخ ۲۶  تا ۳۰  آبان‌ماه سال جاری، به مدت پنج روز در محل مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

کد خبر 100977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha