کد خبر 100981
۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
آغاز پرواز مستقیم بین تهران و کازان

پرشین خودرو: رئیس کمیته دولتی توسعه گردشگری جمهوری تاتارستان اعلام کرد:پروازهای مستقیم بین کازان (پایتخت جمهوری تاتارستان) و تهران(پایتخت جمهوری اسلامی ایران) از فردا (یکشنبه) دایر می شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، رئیس کمیته دولتی توسعه گردشگری جمهوری تاتارستان اعلام کرد:پروازهای مستقیم بین کازان (پایتخت جمهوری تاتارستان) و تهران(پایتخت جمهوری اسلامی ایران) از فردا (یکشنبه) دایر می شود.

«سرگئی ایوانف» با بیان این مطلب افزود: این خط پروازی میان تاتارستان و شرکت هواپیمایی ایرانی آتا ایرلینز برقرار شده است.

وی با اشاره به اهمیت برقراری پرواز بین کازان و تهران برای جمهوری تاتارستان اظهار کرد: برای ما، این یک رویداد تاریخی و پیشرفتی بزرگ است که دورنمای خوبی را برای جذب گردشگران ایرانی به تاتارستان بوجود می آورد.

ایوانف ادامه داد: امیدواریم که بطور متقابل شاهد رفت و آمد گردشگران روس و ایران از طریق این خط پروازی باشیم.
وی خاطرنشان کرد که جمهوری اسلامی ایران اخیرا روابط فعالی با تاتارستان برقرار کرده و هیات های زیادی به این منطقه از روسیه سفر می کنند.

رئیس کمیته دولتی توسعه گردشگری جمهوری تاتارستان خاطرنشان کرد: در ماه می گذشته (اردیبهشت ماه) برنامه هایی برای معرفی جمهوری تاتارستان در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد برگزار شد.

خبرگزاری ریانووستی نیز با اشاره به سخنان «محمد شایان» نماینده شرکت آتا ایرلینز نوشت: پرواز بین تهران و کازان 3 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد که به مراتب کمتر از زمان پرواز ترانزیت از طریق استانبول یا مسکو به تهران است.

بهای بلیط پرواز تهران - کازان، 150 تا 350 دلار اعلام شده است و پروازها روزهای پنجشنبه و یکشنبه صورت می گیرد.
تاتارستان با 68 هزار کیلومتر مربع وسعت و سه میلیون و 876 هزار نفر جمعیت در منطقه ولگای روسیه به پایتختی شهر کازان قرار دارد و از جمهوری های توسعه یافته این کشور محسوب می شود.

کد خبر 100981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha