«چری» زمانبندی ورود به بازار آمریکا را اعلام کرد

پرشین خودرو: به گفته منابع خبری، نسخه پلاگین هیبریدی خودروی شاسی بلند چری Exeed TX تا سال 2020 میلادی راه اندازی شده و راهی بازار اروپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شاسی بلند منحصربه فرد چری Exeed TX که در جریان نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان رونمایی شد، خود را برای آغاز فعالیت در بازارهای اروپایی آماده می‌کند و طبق گفته مدیرعامل کمپانی خودروسازی چری، آلمان می‌تواند یکی از اولین کشورهای اروپایی باشد که به خودروی شاسی بلند چری Exeed TX خوش آمد خواهد گفت، هرچند در ابتدا مدل‌های هیبریدی اتومبیل، بعد از آن نسخه پلاگین هیبریدی و آخر از همه نسخه تمام الکتریکی چری Exeed TX راه اندازی شده و به بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد.

در این خصوص یکی از کارشناسان چری اعلام کرده است که این کمپانی بزرگ چینی به زودی اقدام به ساخت یک مرکز توسعه در نزدیکی شهر فرانکفورت آلمان به همراه چند صد کارمند خواهد کرد.

 



در حال حاضر، مدل تایید شده تنها چری Exeed TX است که برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان 2017 و در قالب یک خودروی پلاگین هیبریدی رونمایی شد که در نسخه پلاگین هیبریدی به مجموعه باتری‌های 12 کیلووات ساعت با محدوده حرکت 69 کیلومتر در حالت تمام الکتریکی و تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها مجهز خواهد شد. هرچند با نزدیک شدن به زمان عرضه اتومبیل می‌توانیم به جزییات فنی بیشتر اتومبیل پی ببریم.

به گفته منابع خبری، هنگامی که فروش چری Exeed TX شروع شود، این خودرو با یک جعبه دنده 6 سرعته دستی یا جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه و به صورت چهار چرخ محرک در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
 

کد خبر 101003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha