کد خبر 101080
۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
پایانه شرق محل زندگی کبوترها شده است

پرشین خودرو: رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر افتتاح هرچه سریع‌تر پایانه شرق، گفت: پایانه شرق محل زندگی کبوترها شده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، محسن هاشمی با حضور در جمع خبرنگاران به بازدید اخیرش از پروژه پایانه شرق اشاره کرد و گفت: این بازدید بصورت سرزده انجام شد و من متوجه شدم که بازدیدهای سرزده بسیار خوب است چرا که شلوغ نمی‌شود و می‌توانم به راحتی از ابعاد مختلف بازدید کنیم.

به گفته رئیس شورای شهر تهران، گفته شده بود پروژه پایانه شرق حدود 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما این درصدها واقعی نیست چراکه این پروژه حدود 70 درصد پیشرفت داشته است.
 

پایانه شرق

 


رئیس شورای شهر تهران گفت: برخی‌ها تهمت می‌زنند که پروژه 95 درصد پیشرفت داشته اما افتتاح نمی‌شوند، معمولا پیمانکاران در آخر کار پروژه را کند می‌کنند تا پول بگیرد و مدیریت پروژه در این زمان بسیار سخت می شود.

وی ادامه داد: برای اتمام این پروژه ناتمام 30 میلیارد تومان اعتبار لازم است این در حالیست که کلا برای ساخت این پروژه 96 میلیارد تومان درنظر گرفته شده است.



به اعتقاد هاشمی، مردم مایل هستند که برای سفر به استان‌های شمالی به جای اتوبوس از خودروی شخصی استفاده کنند و به همین دلیل استفاده از این پایانه شرق کم شده است.

کد خبر 101080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha