میتسوبیشی یک موتور جدید به اوتلندر اضافه می کند

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی میتسوبیشی برای تقویت خود در بازار انگلستان، سومین گزینه مولد قدرت خود را به شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر اضافه کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با تایید شرکت خودروسازی میتسوبیشی، گزینه قدرتی جدید این شرکت یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری از نوع MIVEC بوده و می‌تواند خروجی قدرت 148 اسب بخاری به همراه گشتاور 195 نیوتن متری تولید کند. گفتنی است که این نیرو توسط یک جعبه دنده انتقال متداول CVT دریافت شده و به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل ارسال خواهد شد که با دریافت یک بروزرسانی از سوی میتسوبیشی، می‌تواند تعادل بهتری در عملکرد، ارسال نیرو و اقتصاد سوخت داشته باشد.

همانند نسخه‌های دیگر میتسوبیشی اوتلندر، نیروی این پیشرانه به سیستم انتقال قدرت استاندارد چهار چرخ محرک از نوع 4WD ارسال خواهد شد که به صورت الکترونیکی کنترل شده و دارای حالت های مختلف "4WD ECO" برای بهبود اقتصاد سوخت، حالت "4WD Auto" برای شرایط رانندگی طبیعی و در نهایت به حالت "4WD Lock" خواهیم رسید که برای رانندگی در شرایط سخت و آفرودی خواهد بود.

 



طبق ادعای میتسوبیشی، با ارسال نیروی 148 اسب بخاری پیشرانه اتومبیل به سمت چرخ‌ها، می‌توان به حداقل شتاب صفر تا صد 13.3 ثانیه رسید و حداکثر سرعت آن به مرز 189 کیلومتر بر ساعت می‌رسد، این درحالیست که مصرف سوخت اتومبیل به صورت ترکیبی حدود 8.7 لیتر برای کارکرد 100 کیلومتر خواهد بود.

در پایان شرکت خودروسازی میتسوبیشی اعلام کرده است که فروش اوتلندر با پیشرانه جدید بنزینی حدود 27 هزار و 680 پوند در مدل‌های پایه Juro خواهد بود، این درحالیست که برای داشتن مدل 4 Auto با امکانات و لوازم بیشتر، نیاز به پرداخت هزینه 29 هزار و 680 پوندی خواهید داشت.

کد خبر 101091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha