داوزنبرگ SSJ گران قیمت ترین خودروی کلاسیک آمریکا شد + تصاویر

پرشین خودرو: در حال حاضر ماشین‌های سوپراسپرت و یا هایپرکارهای گران قیمت زیادی در جهان وجود دارد، اما بدون شک ارزش قیمتی هیچ یک از آنان به پای خودروهای کلاسیک نخواهد رسید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، وسایل کلاسیک و عتیقه جزو باارزش‌ترین و گران قیمت‌ترین وسایل جهان هستند که برای داشتن آن‌ها نیاز به پرداخت هزینه‌های چندین میلیون دلاری خواهید داشت. حال خودروهای کلاسیک هم از این قاعده مستثنی نبوده و با پس زدن خودروهای گران قیمت و هایپرکارهای پیشرفته، خود را به عنوان گران قیمت‌ترین خودروهای جهان معرفی می‌کنند که نمونه آن می‌تواند خودروی Duesenberg SSJ متعلق به سال 1935 میلادی باشد که در حراج هفته گذشته Pebble Beach توانست گران قیمت‌ترین خودروی حال حاضر ایالات متحده آمریکا لقب گیرد.

 



برای خرید این اتومبیل کلاسیک و منحصربه فرد دهه 30 میلادی، قیمت 22 میلیون دلاری پیشنهاد شده است تا این خودرو نه تنها به عنوان گران قیمت‌ترین خودروی آمریکا لقب گیرد و "َشلبی 260 کبرا" با قیمت 14 میلیون دلاری را کنار بزند، بلکه گران قیمت‌ترین خودروی جهان باشد که پیش از شروع جنگ جهانی دوم ساخته شده است.

 



برای تولید نیرو محرکه این اتومبیل، در زیر کاپوت یک موتور 7 لیتری هشت سیلندر خطی به همراه یک جعبه دنده دستی 3 سرعته مورد استفاده قرار گرفته است که در دور موتور 4250 دور بر دقیقه می‌تواند خروجی قدرت 265 اسب بخاری تولید کند، هرچند این برند یک پیشرانه هشت سیلندر سوپرشارژر هم دارد که خروجی قدرت آن به مرز 320 اسب بخار خواهد رسید.

 

 

 

کد خبر 101139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha