مرحله نخست شهرک خودرویی اراک آماده بهره برداری است

پرشین خودرو: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: مرحله نخست عملیات اجرایی شهرک خودرویی اراک تکمیل شده و این طرح به زودی بهره برداری می شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، «مهدی زندیه وکیلی» ، افزود: عملیات اجرایی شهرک خودرویی اراک با مشارکت شهرداری و سرمایه گذاری شرکت آرمان ساز از سال 1392 آغاز شد.
وی ادامه داد: جانمایی و استقرار یکهزار و 500 واحد در 140 متر مربع برای اصناف خودرویی برای این شهرک پیش بینی شده که در گام نخست 360 واحد با سه هزار و 500 مترمربع زیربنا آماده بهره برداری است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بیان کرد: مرحله نخست شهرک خودرویی کلانشهر اراک با سرمایه گذاری بیش از 600 میلیارد ریال ساخته و تکمیل شده است.

 

شهرک خودرویی

 

وی اظهار داشت: بر اساس قرارداد منعقد شده 30 درصد از مجموع شهرک خودرویی اراک به شهرداری و بقیه نیز به شرکت آرمان به عنوان سرمایه گذار واگذار شده است.
زندیه وکیلی اضافه کرد: واحدهای صنفی متعلق به سهم شرکت سرمایه گذار و بخش عمده ای از واحدهای سهم شهرداری به متقاضیان واگذار شده است.
وی توضیح داد: شهرک خودرویی کلانشهر اراک در سه مرحله برنامه ریزی شده که عملیات اجرایی مرحله دوم آن کلید خورده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی یادآوری کرد: شهرک خودرویی کلانشهر اراک همه صنوف مربوط به خودرو از قبیل نمایشگاه، تعمیرگاه، صافکاری و نقاشی را در بر می گیرد و با هدف کاهش آلودگی، جلوگیری از سدمعبر و همچنین زیباسازی منظر شهری ساخته شده است.
عملیات ساخت شهرک خودرویی اراک از سال 1392 در کمربندی شمالی و جنب ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آغاز شده است.

کد خبر 101176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha