کد خبر 101291
۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
افزایش نسبی دما در اکثر نقاط کشور

پرشین خودرو: مدیرکل پایش سازمان هواشناسی گفت: بنابر پیش بینی ها، وضعیت هوای اکثر نقاط کشور، جوی پایدار و آرام است و تا اوایل هفته آینده افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا،  مدیرکل پایش سازمان هواشناسی گفت: بنابر پیش بینی ها، وضعیت هوای اکثر نقاط کشور، جوی پایدار و آرام است و تا اوایل هفته آینده افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

«مسعود حقیقت» افزود: امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در زاگرس جنوبی به ویژه در استان کرمان و مناطقی از شمال و شرق استان فارس، ابرهای پراکنده همراه با وزش باد و رعد و بر ق پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: سایر نقاط کشور وضعیت خاصی نخواهیم داشت و افزایش نسبی دما رخ می دهد.

مدیر کل پایش سازمان هواشناسی درباره مناطق جنوب شرقی کشور هم گفت: منطقه زابل، وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا اما، نه به شدت روزهای قبل پیش بینی می شود.

وضعیت هوای تهران / گرمترین و خنک ترین نقاط کشور

حقیقت برای تهران هم پدیده جوی خاصی پیش بینی نکرد و گفت: بنابر پیش بینی های هواشناسی، بیشینه دمای امروز تهران به 33 درجه سانتیگراد خواهد رسیدکه فردا هم در همین میزان باقی خواهد ماند، اما از اوایل هفته آینده دمای هوا قدری گرمتر می شود.

حقیقت، بیشینه هوای دیروز تهران را هم 32 و کمینه امروز صبح را 22 درجه سانتیگراد عنوان کرد.

به گفته وی، امروز صبح سربیشه در استان خراسان جنوبی و فیروزکوه با 6 درجه سانتیگراد، خنکترین منطقه و اهواز با 46 درجه گرمترین نقطه کشور بودند.

کد خبر 101291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha