کابین اختصاصی رولزرویس فانتوم رونمایی شد + تصاویر

پرشین خودرو: نسخه سفارشی رولزرویس فانتوم با بهره‌گیری از پکیج حریم خصوصی، در چین رونمایی شد. کابین این خودرو، دارای سکوت بالا و امکانات رفاهی ویژه است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از زومیت، برای اشخاص مهم و ثروتمند که می‌خواهند هنگام مسافرت با خودرو دارای حریم خصوصی باشند، انتخاب برند بسیار مهم است. شرکت‌های زیادی هستند که محصولات سفارشی، لوکس و اختصاصی به همراه بهره‌گیری از حریم خصوصی برای مشتریان تولید می‌کنند. خودروساز لوکس بریتانیایی رولزرویس نیز از جمله این برندها به شمار می‌رود که به تازگی با پکیج حریم خصوصی جدیدی به نمایشگاه خودرو چنگ‌دو چین آمد.

نسخه‌ی طویل لیموزین لوکس رولزرویس فانتو م به تازگی با کابین صفارشی معرفی شده است. این پکیج باعث جدا شدن قسمت عقب کابین از صندلی‌های جلو می‌شود. رولزرویس فانتوم EWB که در نمایشگاه خودروی چنگ‌دو رونمایی شد، از شیشه الکتروکروماتیک در پشت صندلی راننده بهره می‌برد. با فشار یک دکمه، این صفحه می‌تواند مات شود و به این ترتیب راننده نمی‌تواند قسمت عقب رولزرویس فانتوم را مشاهده کند.

 



با استفاده از پرده، می‌توان فضای کاملا بسته‌ای در داخل خودرو به وجود آورد. پکیج حریم خصوصی رولزرویس علاوه بر آن‌که دیوار بصری بین قسمت‌های جلو و عقب ایجاد می‌کند، باعث سکوت بخش عقب نیز خواهد شد. سیستم فرکانس ویژه باعث می‌شود تا هیچ فردی در صندلی‌های جلو نتواند مکالمات صورت گرفته در قسمت عقب را بشنود.

 



همچنین بهره‌گیری از سیستم مخابراتی کاملا یکپارچه، مکالمه راننده و سرنشینان عقب را امکان‌پذیر می‌‌کند. این سیستم با فشار دادن یک دکمه به سرنشینان اجازه می‌دهد که با راننده حرف بزنند. راننده نیز می‌تواند با سرنشینان مکالمه کند، اما این سرنشینان قسمت عقب هستند که مختار به قبول یا رد تماس راننده هستند.

 



بین قسمت جلو و عقب لیموزین رولزرویس فانتوم، دریچه بزرگی قرار دارد که توسط سرنشینان عقب کنترل می‌شود؛ از این دریچه برای رد‌وبدل کردن اسناد یا دیگر اشیا بین جلو و عقب کابین استفاده خواهد شد. این قسمت تنها توسط سرنشینان عقب کنترل می‌شود و فضایی نورانی برای رؤیت اشیای مبادله شده وجود دارد.

 



پکیج حریم خصوصی رولزرویس فانتوم شامل سیستم تئاتر کوچک مجهز به دو نمایشگر ۱۲ اینچی می‌شود. این مانیتورها قادر هستند که داده‌های سیستم اطلاعاتی و سرگرمی یا گوشی هوشمند سرنشینان را نمایش دهند. سرنشینان می‌توانند از طریق پورت HDMI، گوشی هوشمند خود را به سیستم اطلاعاتی و سرگرمی رولزرویس فانتوم متصل کنند.

کد خبر 101323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha