کد خبر 101350
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
افزایش موقت غلظت ذرات معلق در هوای تهران

پرشین خودرو: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران از کاهش جزیی دمای هوا در پایتخت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، حسین شهبازی ، با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر امروز (۱۷ شهریور) است، اظهار کرد: در برخی ساعات وزش باد با بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌غربی -غربی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، در این روز وزش باد در برخی ساعات افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه با تداوم این شرایط جوی طی فردا (۱۸ شهریور) برخی ساعات به ویژه بعد ازظهر همراه با وزش باد با جهت غالب جنوب‌غربی -غربی خواهد بود، تصریح کرد: بر این اساس انتظار می‌رود تا فردا (۱۸ شهریور) بر غلظت ذرات معلق به طور نسبی افزوده شود.

 

هوای تهران

 

به گفته شهبازی همچنین تا روز آینده دما هوا در تهران کاهش جزیی خواهد یافت.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۷۱ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون پایتخت نیز با شاخص میانگین ۸۵ همچنان در شرایط سالم است.

کد خبر 101350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha