اعلام آمادگی سایپا برای ارائه جزئیات ثبت نام کنندگان به دستگاه های نظارتی

پرشین خودرو: گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه بیشترین خرید از استان های تهران و البرز انجام شد، آمادگی خود را برای ارائه جزئیات ثبت نام و پیش فروش محصولات خود به دستگاه های نظارتی و سازمان های ذی ربط اعلام كرد.

به گزارش پرشین خودرو، پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 14 شهریور آغاز و بدون وقفه تا ساعت 13:45 دقیقه روز پنجشنبه 15 شهریور ماه جاری ادامه یافت كه در این بازه زمانی 50 هزار دستگاه انواع محصولات گروه خودروسازی سایپا پیش فروش شد.

در این طرح 29 درصد ثبت نام كنندگان از استان های تهران و البرز موفق به پیش خرید بیشترین تعداد خودرو شدند و بعد از آن استان های خراسان رضوی،‌ اصفهان و فارس دارای بیشترین خریداران خودرو از این طرح فروش سایپا بوده اند و 47 درصد هم از سایر استان ها موفق به خرید خودرو شده اند.

 



در طرح فروش سایپا که 50 هزار دستگاه از محصولات این شرکت به فروش رسید مردم استان های تهران و البرز با 29 درصد از کل خرید، بیشترین تعداد محصولات این طرح را خریداری کرده اند و پس از آن مردم استان های خراسان رضوی با 9 درصد، اصفهان با 8 درصد و فارس با 7 درصد بیشترین خریداران این طرح پیش فروش بوده اند.


همچنین بر اساس گزارش اعلام شده در این طرح ، 63 درصد محصولات را آقایان و 37 درصد را خانم ها از سراسر کشور خریداری کرده اند.


در این طرح خودروهای تولید گروه سایپا از محصولات ایکس100، ایکس 200 و نیسان وانت با موعد تحویل آبان تا اسفند 97 و اردیبهشت و خرداد 98 براساس قیمت روز عرضه شده بود.

کد خبر 101361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha