کد خبر 101414
۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
آخرین وضعیت خط ۶ مترو تهران

پرشین خودرو: عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت خط ۶ مترو تهران گفت: هم اکنون مراحل ساخت در این خط به پایان رسیده و مسئولان مربوطه وارد نصب تجهیزات شده‌اند و تا مهر بخشی از این خط به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازتسنیم، زهرا نژادبهرام  در پاسخ به این پرسش که آیا کارگران مترو خط 6 تعدیل و اخراج شده‌اند اظهار داشت: خط 6 مترو در 3 بخش در دست اقدام است و در واقع در هر قسمت که کار به اتمام برسد قاعدتا پیمانکار پروژه کارگران خود را ترخیص می‌کند.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که فعالیت ساختمانی در خط 6 مترو تهران به پایان رسیده است و هم‌اکنون پیمانکاران در بخش تجهیزات فرآیند کاری خود را پیگیری می‌کنند.

 

مترو

 

نژادبهرام با بیان اینکه مراحل کار در خط 6 مترو بر اساس برنامه‌ریزی مدیریت شهری در دست پیگیری و اقدام است گفت: خوشبختانه فرآیند قابل قبول بوده و پیش‌بینی می‌شود بخشی از خط 6 طبق زمانبندی اعلام شده در مهر و همزمان با آغاز سال تحصیلی به بهره‌برداری برسد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به سایر خطوط مترو نیز گفت: در این زمینه تلاش می‌شود با تخصیص اعتبارات به موقع از طریق دولت و اوراق مشارکت بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم تا شرایط ایده‌آلی را برای شهروندان تهرانی فراهم کنیم.

کد خبر 101414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha