دسترسی سایت‌های گرانفروش به بلیت‌های ایران ایر قطع می‌شود

مدیر روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از قطع دسترسی سایت‌های آنلاین متخلف و گرانفروش به بلیت‌های ایران ایر خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی هما، معصومه اصغر زاده با اشاره به گرانفروشی برخی سایت‌های فروش اینترنتی بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، گفت: در ماههای اخیر برخی سایت‌های اینترنتی فروش بلیت هواپیما، اقدام به گرانفروشی بلیت کرده و باعث بروز نارضایتی در بین مردم می‌شدند به همین دلیل فروش بلیت پرواز‌های داخلی هما با قیمت‌های توافق شده و به صورت مستقیم توسط ایران‌ایر انجام می‌شود.



وی افزود:‌ با توافق صورت گرفته با سازمان هواپیمایی کشوری، دسترسی تمام سایت‌های متخلف به سامانه فروش بلیت ایران‌ ایر قطع شده و فروش بلیت این هواپیمایی فقط از طریق دفاتر فروش و پایگاه اینترنتی Ebooking.iranair.com و از طریق شماره تلفن 46621888 ممکن است.

 

بلیت هواپیما

 

بر اساس این گزارش برخی سایت‌های اینترنتی در چند ماه اخیر اقدام به فروش بلیت پروازهای داخلی و خارجی به قیمت چند برابر قیمت ایران ایر کرده و باعث بروز نارضایتی مردم شدند.

با توجه به این امر، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دسترسی تمام سایت‌ های آنلاین فروش را برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان قطع کرده است.

کد خبر 101448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha