همکاری تویوتا و جیلی برای توسعه سیستم های محرک هیبریدی

کمپانی خودروسازی تویوتا در روزهای اخیر اعلام کرده است که در حال مذاکره با کمپانی خودروسازی "جیلی" برای همکاری در زمینه توسعه سیستم‌های محرک هیبریدی است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شاید این موضوع کمی عجیب باشد، اما کمپانی خودروسازی تویوتا در صحبت‌های اخیر خود با خبرگزاری رویترز تایید کرده و اعلام کرده است که در حال مذاکره با کمپانی خودروسازی "جیلی" بوده و برای توسعه سیستم‌های محرک هیبریدی و پلاگین هیبریدی ارتباط‌های اولیه را برقرار کرده است، اما هنوز جزییات بیشتری در رابطه با این همکاری منتشر نشده و تصمیم نهایی میان مسئولان تویوتا و کمپانی خودروسازی جیلی گرفته نشده است.

کمپانی خودروسازی تویوتا در حال انجام این کار با سیاست باز است که در زمینه توسعه فناوری‌های برق و سیستم‌های محرک الکتریکی هم کاربرد دارد. تویوتا در مصاحبه خود با رویترز اعلام کرد: ارتباط با جیلی برمبنای سیاست باز است و می‌تواند کمک حال ما برای توسعه بهتر سیستم‌های محرک الکتریکی باشد.

 



ناگفته نماند که شرکت خودروسازی تویوتا فعالیت طولانی مدتی در زمینه طراحی و ساخت سیستم‌های محرک هیبریدی و مبتنی بر موتورهای الکتریکی داشته است و به همین منظور دانش کافی در زمینه توسعه و تولید سیستم‌های مذکور برای تویوتا وجود دارد، اما سیاست‌های تویوتا می‌تواند نشان از همکاری با خودروسازان چینی برای توسعه و تولید یک محصول مشترک احتمالی باشد تا در کشور بزرگ چین بازار فروش را بدست گیرد، هرچند از طرف دیگر کمپانی خودروسازی جیلی پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه توسعه محصولات خود داشته و همین مورد می‌تواند جذابیت بالایی برای تویوتا و رسیدن به موفقیت‌های بیشتر داشته باشد، هرچند جزییات این همکاری به طور کامل منتشر نشده و تا ارائه اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم.

کد خبر 101477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha