کد خبر 101514
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
کری: ترامپ آمریکا را درک نمی‌کند

پرشین خودرو: وزیر امور خارجه پیشین آمریکا اعلام کرد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نمی‌تواند رئیس‌جمهور موفقی برای آمریکا باشد، زیرا آشکارا نمی‌تواند این کشور را درک کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا،  وزیر امور خارجه پیشین آمریکا اعلام کرد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نمی‌تواند رئیس‌جمهور موفقی برای آمریکا باشد، زیرا آشکارا نمی‌تواند این کشور را درک کند.

جان کری، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد: زمانی که شما دادستان کل آمریکا را در پیامی در توئیتر به دلیل اجرای قانون و اجرای حکم وزارت دادگستری علیه دو عضو جمهوری خواه کنگره مورد توبیخ قرار می‌دهید، در واقع شما رئیس‌جمهوری هستید که آشکارا آمریکا، قانون اساسی و عملکرد وزارت دادگستری را درک نمی‌کنید و این مساله "خطرناک" است.

جان کری در ادامه اظهاراتش با اشاره به کتاب "باب وودوارد" گفت: من فکر می‌کنم در طول یکسال گذشته مثال‌های بسیاری درباره ترامپ به دست آمده است در این میان برخی افراد مانند وودوارد دراین باره کتاب نوشته‌اند. او گزارشگر بسیار خوبی است که به خوبی می‌داند چگونه حقایق خود را جمع کرده و از مواضعش حمایت کند. برهمین اساس اعتبار او بسیار بسیار بالاست. برخی از شواهد جمع شده مستقیما از خود ترامپ به دست آمده است.

انتشار کتاب وودوارد شوک بزرگی برای کاخ سفید به همراه داشت. در این کتاب حقایقی از سیاست‌ها، رفتار‌ها و مواضع ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا منتشر شده است.

ترامپ و دولت وی در واکنش به این کتاب آن را محکوم کرده و به شدت انتقاد کردند.

کد خبر 101514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha