کد خبر 101534
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۹
جزئیات خدمات تلویزیون اینترنتی اپل

پرشین خودرو: شرکت اپل که قصد دارد در رقابت با موسساتی مانند نتفلیکس خدمات پخش محتوای تلویزیونی اینترنتی ارائه کند، در کنار نمایش سریال ها و برنامه های کمدی مستندهای زیبایی نیز پخش خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، اپل با صرف بودجه ای یک میلیارد دلاری قصد دارد ۱۲ طرح جدید و کلان را راه اندازی کند که یکی از آنها راه اندازی تلویزیون اینترنتی است. ارائه این خدمات از بهار یا تابستان سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود که اپل برای پخش جنگ ادبی استیون اسپیلبرگ کارگردان سرشناس آمریکایی با وی به توافق رسیده و سفارش ساخت یک سریال فضایی به نام Battlestar Galactica را نیز داده است.

 

تلویزیون

 

اما حالا شنیده می شود که این شرکت به دنبال پخش مستندهای حیات وحش مانند The Elephant Queen و فیلم های انیمیشن مانند Wolfwalkers نیز هست. مستند The Elephant Queen به بررسی سفر خطرناک فیلی می پردازد که به دنبال وقوع خشکسالی مجبور می شود، محل زندگی خود را ترک کند. انیمیشن Wolfwalkers هم داستان یک شکارچی جوان را بیان می کند که دوستی و احترام به گرگ ها را می آموزد.

اپل قبلا حق پخش یک مجموعه روانکاوانه به کارگردانی ام نایت سیامالان و یک سریال تلویزیونی به کارگردانی دیمین شزل را خریداری کرده بود. هر دوی این افراد از جمله برندگان جوایز اسکار هستند.

کد خبر 101534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha