کد خبر 101578
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
هندی‌ها وارد فاز اول بندر شهید بهشتی چابهار شدند

پرشین خودرو: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هندی‌ها برای فعالیت اجرایی وارد فاز اول بندر شهید بهشتی چابهار شدند و موضوع تخلیه و بارگیری کالا را دنبال خواهند کرد.

به گزارش پرشین خودرو، سیدابوالفضل موسوی بیوکی درباره حضور هندی ها در بندر شهید بهشتی چابهار، گفت: حضور سرمایه گذاران خارجی در کشور برای توسعه فعالیت های اقتصادی بسیار اهمیت دارد بدین جهت باید از سرمایه گذاران استقبال کرد.


وی ادامه داد: همه می‌دانند که هندی‌ها برای توسعه و سرمایه‌گذاری به بندر چابهار آمدند تا بتوانند در قبال آن راحت تر به شریک تجاری خود افغانستان نزدیک شوند. بدین جهت این امر به ما کمک می‌کند که در جذب کالا عملکرد بهتری داشته باشیم.

موسوی بیدکی خاطرنشان کرد: هندی ها در زمینه اپراتوری در بنادر دنیا عملکرد بسیار خوبی دارند لذا با حضور آنها می توان در زمینه های انتقال تکنولوژی و استفاده از تجربیات بیشترین بهره را برد. ما باید همواره از سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در ایران دعوت و استقبال کنیم.

 

بندر شهید بهشتی

 

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، وی تاکید کرد: شراکت بخش خصوصی با شرکت‌های خارجی هم از دیگر نکاتی است که می‌توان دنبال کرد. خوشبختانه سازمان بنادر و دریانوردی شرط شراکت همکاری شرکت هندی و ایرانی را لحاظ کرده و این شرکت قرار است با مجموعه ایرانی همکاری مشترک داشته باشد.

کد خبر 101578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha