دولت و رسانه‌ها با درک شرایط، به کمک بخش خصوصی بیایند

پرشین خودرو: مدیرعامل هلدینگ داتیس گفت: با توجه به تحولات اقتصادی کلان، انتظار این است که در چنین شرایطی دولت و رسانه‌ها با درک شرایط به کمک بخش خصوصی بیایند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، میلاد علینقی، با بیان این مطلب گفت: حمایت از بخش خصوصی واقعی در این شرایط اقتصادی برای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری خارجی به کشور ضروری است و نباید با نگاه سلیقه ای مانع پیشرفت بخش خصوصی در اقتصاد کشور شد.

وی با بیان این موضوع که تحریم داخلی مسبب معضلات بسیاری شده است، تصریح کرد: شرایط تحمیلی کنونی بر شرکت‌های واردکننده خودرو، ناخواسته و غیرمنتظره بوده است.

به گفته علینقی، تحولات اقتصادی کلان از جمله نرخ ارز، تورم و همچنین تصمیمات غیرمنتظره و یکباره وزارت صمت عرصه را بر فعالان اقتصادی بسیار تنگ کرده است.

مدیرعامل هلدینگ داتیس ادامه داد: متاسفانه و در شرایط جنگ اقتصادی کنونی، رفتار برخی از دستگاه‌های دولتی و رسانه‌ها به مثابه جنگ داخلی با بخش خصوصی است که این موضوع با امنیت ملی کشور به شدت در تضاد است.

وی افزود: برخلاف رسالت اصلی رسانه‌ها به منظور تامین امنیت ملی کشور، شاهد شکل گیری جریانی هستیم که در جهت عکس این موضوع گام برداشته و درصدد برهم زدن امنیت عمومی و اقتصادی هستند.


علینقی با بیان اینکه هدف این جریان تخریب شرکت‌های کاملا خصوصی است که با سرمایه‌های شخصی به منظور رشد منافع اقتصادی و منافع ملی گام برداشته اند، گفت: متاسفانه جریان مذکور گا‌هی با رفتار‌های سلیقه ای، ضرر‌های جبران ناپذیری را اعم از اعتباری و ریالی به فعالان اقتصادی وارد کرده است.

 

داتیس خودرو


این فعال اقتصادی بخش خصوصی کشور با تاکید بر این موضوع که القای یاس و ناامیدی و تخریب فعالان بخش خصوصی مخالف با منویات و دستورات مقام معظم رهبری و مخل امنیت ملی است، عنوان کرد: انتظار این است دستگاه‌های نظارتی در چنین شرایط بحرانی بر رفتار برخی از دستگاه‌ها نظارت جدی تری داشته باشد تا بیش از این فعالان بخش خصوصی متضرر نشوند.

علینقی با اشاره به تشکیل پرونده علیه برخی شرکتها متذکر شد: برخی مسئولان و مدیران متاسفانه با تشکیل پرونده های متعدد و انتشار آن در برخی رسانه‌ها، زمینه ساز بی نظمی اقتصادی شده و اعتبار بخش خصوصی را زیر سوال برده اند!

وی افزود: سوال اینجا است که چرا و با چه هدفی پرونده‌ای که نتیجه آن نهایی و مشخص نشده در سایه سکوت برخی مسئولان توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده و با حیثیت و آبروی یک شرکت بازی می‌شود؟

مدیرعامل هلدینگ داتیس در پایان خاطرنشان کرد: این مجموعه درصدد طرح شکایت از برخی مدیران که به شدت به این خبر دامن زده و با هدف خدشه دار کردن اعتبار و آبروی شرکت و وارد کردن خسارات سنگین مالی دست به انتشار این خبر زدند می باشد و تمامی خسارات وارده اعم از مادی و معنوی را طلب خواهد کرد.

کد خبر 101619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha