کد خبر 101631
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
ابزار جدید گوگل برای گردشگران

پرشین خودرو: اخیرا گوگل به منظور تسهیل تجربه کاربران از گشت و گذار و مسافرت در شهرهای مختلف جهان ابزار جدیدی را تحت عنوان Touring Bird معرفی کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، به نظر می‌رسد که غول‌های تکنولوژی نظیر شرکت گوگل اخیرا تمرکز ویژه‌ای بر روی توسعه ابزار و تجهیزات مرتبط با توریسم، سفر و گشت و گذار در جهان گذاشته است، به گونه‌ای که ابزار جدیدی را تحت عنوان Touring Bird در دسترس کاربران قرار داده است تا آن‌ها بتوانند با بهره‌گیری از آن تجربه لذت‌بخش و بهتری را از مسافرت‌های خود داشته باشند.

این ابزار تورهای مسافربری، فعالیت‌های محبوب گردشگران و مقاصد توریستی، شگفت‌انگیز و زیبا را در دسترس تمامی کاربران اینترنت و علاقمندان به این حوزه قرار می‌دهد. کاربران همچنین در این فهرست قادر خواهند بود فیلترهای مختلفی را از نظر زمان، قیمت، سیاست های لغو و غیره وضع کنند تا این ابزار بتواند گزینه‌های مناسب‌تری را در اختیار آن‌ها بگذارد.

البته اکنون تنها تعداد محدودی از شهرهای جهان در این وب سایت و ابزار گوگل وجود دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شهرهای پراگ، تورنتو، شیکاگو، اورلاندو و آمستردام اشاره کرد که اغلب شهرهای اروپایی و آمریکایی هستند و زبان آن نیز انگلیسی است.

گفته می‌شود متخصصان گوگل با بهره‌گیری از اطلاعات جامع و همچنین داده‌های افراد محلی و بومی در سراسر جهان به توسعه این ابزار پرداخته است. گوگل همچنین اعلام کرده است که به زودی این اپلیکیشن تکمیل شده و فهرست کامل‌تر و دقیق‌تری از شهرهای مختلف جهان را در اختیار کاربران این ابزار قرار خواهد داد.

کد خبر 101631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha