جدال سنگین میان هاچ بک اسپرت های محور جلو محرک +ویدئو

پرشین خودرو: برای اثبات برتری، 5 خودروی هاچ بک اسپرت معروف بازار یک جا جمع شده و یک مسابقه درگ هیجان انگیز ترتیب داده‌اند که می‌توانید در پرشین خودرو شاهد آن باشید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، صنعت بزرگ خودروسازی نسبت به داشتن خودروهای اسپرت هاچ بک تقریبا اشباع شده است، اما همیشه این سوال در ذهن مخاطبان وجود دارد که از بین انتخاب‌های زیاد آنان در صنعت خودروسازی، کدامیک می‌تواند نیازهای اصلی آنان را برآورده کند که بدون شک یکی از این نیازها می‌تواند خروجی قدرت و عملکرد سریع‌تر نسبت به رقبا باشد.

 

به همین منظور رسانه‌های بزرگ بین المللی رقبای نزدیک به یکدیگر را جمع کرده و یک مسابقه میان آنان ترتیب می‌دهند تا در عمل برتری هرکدام نسبت به دیگری ثابت شود.

 

حال در روزهای گذشته مجله اینترنتی "CarWow" یک رقابت درگ میان 5 خودروی هاچ بک اسپرت محور جلو محرک بازار ترتیب داده است و ما هم در پرشین خودرو فیلم آن را آماده کرده در اختیار شما همراهان همیشگی پرشین خودرو قرار داده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ وجه این رقابت هیجان انگیز درگ را میان خودروهای اسپرت کوچک اندام بازار از دست ندهید.

 

در این رقابت درگ که می‌توانید شاهد فیلم آن در پرشین خودرو باشید، 5 خودروی مختلف هاچ بک اسپرت محور جلو محرک دیده می‌شود که به ترتیب شامل رنو مگان RS، سئات لئون کاپرا R، هوندا سیویک تایپ R، پژو 308 GTi و در نهایت هیوندای i30N می‌شود.

هاچ بک اسپرت

هاچ بک



 

کد خبر 101649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha