کد خبر 101658
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
حاکمیت بنادر جزو وظایف ذاتی دولت است

پرشین خودرو: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: حاکمیت بنادر جزو وظایف ذاتی دولت است و همه به این موضوع واقف هستند.

به گزارش پرشین خودرو،  سیدکمال‌الدین شهریاری نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درباره حضور هندی‌ها در فاز اول بندر شهیدبهشتی چابهار، گفت: هر نوع سرمایه‌گذاری و حضور بخش خصوصی خارجی و داخلی در پروژه‌های مختلف به خصوص عمرانی مانند بنادر برای کشور یک مزیت محسوب می‌شود و تمام کشور از سرمایه‌گذاری به جهت اشغالزایی، درآمد ملی و توسعه، بهره‌مند می‌شود.

وی با بیان اینکه ورود شرکا و سرمایه‌گذار خارجی به امنیت و توسعه اقتصادی کشور کمک می کند، تصریح کرد: زمانی سرمایه‌گذار خارجی وارد کشوری می‌شود که نسبت به بازگشت سرمایه‌اش و نبود ریسک سرمایه‌گذاری اطمینان پیدا کرده باشد و به همین دلیل هندی‌ها به این نتیجه رسیدند که حضورشان در بندر شهید بهشتی چابهار می‌تواند موقعیت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

مشاور رییس جمهور: بی‌دقتی خبرنگار و سردبیر موجب جنجال رسانه‌ای شد/ بدون سر و صدا و عذرخواهی جامعه را متشنج کردند



بنادر

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که کشور دارد؛ ایجاد اشتغال است و از همین رو دولت از تمام بخش‌ها خواسته است که برای ایجاد اشتغال برنامه‌ریزی کنند و سازمان بنادر و دریانوردی در این زمینه کارنامه خوبی بر جای گذاشته است و خوشبختانه با جذب سرمایه‌گذار خارجی به سمت افزایش اشتغال و توسعه بنادر می‌رود.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، شهریاری تاکید کرد: حاکمیت بنادر جزو وظایف ذاتی دولت است و همه به این موضوع واقف هستند و طبق قانون اساسی نهاد غیر دولتی و خارجی نمی تواند حاکمیت سرزمین کشور دیگری را داشته باشد، از این رو تمام بخش ها بر اساس قانون اساسی سرمایه گذاری خارجی را دنبال می کنند.

کد خبر 101658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha