کد خبر 101661
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
توقف ۴ درصد اتوبوس های فرسوده در مهرماه

پرشین خودرو: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت : از اول مهرماه تردد اتوبوس‌های فاقد معاینه فنی ممنوع است و تصورمان این است که ۳ تا ۴ درصد اتوبوس‌ها نتوانند موفق به دریافت معاینه فنی شوند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازمهر، محسن پورسیدآقایی  با اشاره به جزییات برنامه های معاونت ترافیک برای استقبال از مهر ماه گفت : شهرداری و استانداری تهران به‌صورت مشترک پیشنهادی را برای شناور شدن ساعات کار در دو هفته ابتدایی مهرماه به دولت داده‌اند که ساعت کار از ساعت ۷ تا ۸.۳۰ شناور باشد. شناور شدن ساعت کار باید با موافقت دولت انجام شود و مانند سال گذشته باید از سوی دولت در قالب بخشنامه ابلاغ شود.

وی ادامه داد : امسال توانسته‌ایم سرویس مدارس را زودتر ساماندهی کنیم و امیدواریم مدارس هم زودتر از پیک ترافیک، سرویس‌های خود را وارد کنند تا شاهد بار ترافیکی والدینی که می‌خواهند فرزندان خود را به مدارس برسانند، نباشیم. همچنین معاینه فنی اتوبوس‌ها به شدت دنبال می‌شود.

به گفته پورسیدآقایی از اول مهرماه تردد اتوبوس‌های فاقد معاینه فنی ممنوع است و تصورمان این است که ۳ تا ۴ درصد اتوبوس‌ها نتوانند به استانداردهای لازم دست پیدا کنند و مجبور شویم آنها را متوقف کنیم.

 

اتوبوس فرسوده

کد خبر 101661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha