کد خبر 101695
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
آماده‌باش 100 درصدی پلیس راهور در مهرماه

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آماده‌باش 100 درصدی پلیس در مهرماه خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، سردار مهماندار صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی استقبال از مهر ۹۷ با بیان اینکه روزانه تعداد زیادی خودرو و موتورسیکلت در تهران شماره‌گذاری می‌شوند، گفت: تهران شهری پیچیده و خاص است که دیگر نمی‌توان با روش‌های سنتی آن را کنترل کرد.

وی با بیان اینکه ما باید تغییر رویکردی در حوزه حمل و نقل داشته باشیم، تصریح کرد: باید طرحی جامع برای حمل و نقل تهران تهیه و تعهد به اجرا نیز داشته باشیم.

مهماندار با بیان اینکه باید به جای اضافه کردن نیروی انسانی و خودرو به سمت مدیریت هوشمند شهر برویم، گفت: با اعمال قانون و اقدامات سلبی به تنهایی نمی‌توانیم شاهد تغییر رفتار شهروندان باشیم بلکه باید همراه با اعمال قانون، آموزش و فرهنگ‌سازی را نیز در دستور کار قرار بدهیم.

 

پلیس راهور

 


وی افزود: اینکه تغییرات ایجاد نکنیم تا به مردم سخت نگذرد، لطف نیست بلکه باید جرأت و جسارت داشته باشیم تا زمینه‌های حل مشکلات مردم فراهم شود. هر چند که باید سازمان‌های مرتبط هزینه‌های این تغییرات را تحمل کنند.

رییس پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه ما باید برای کنترل ترافیک تهران نگاه‌مان را از سخت‌افزاری به نرم‌افزاری تغییر دهیم، گفت: نمی‌توان با اضافه کردن مداوم نیروی انسانی و خودرو مشکلات را حل کرد بلکه باید با تمرکز بر مسائل آزاردهنده مردم و تمرکز بر مناطق پرچالش، حل مشکلات را در اولویت کار خود قرار دهیم.

مهماندار با بیان اینکه جرایم می‌تواند بازدارنده باشد، گفت: باید تمهیداتی اندیشید که جرایم به موقع پرداخت شود نه اینکه چند ماه طول بکشد و باید بگویم پلیس در خدمت شهر است و در مهرماه در آماده باش صددرصد هستیم.


وی با بیان اینکه متأسفانه تعداد کشته‌های تصادفات در پایتخت در سال ۹۶ نسبت به سال قبلش افزایش یافته و امسال نیز با درصد کمی کاهش را شاهد هستیم، گفت: همه باید با هم کمک کنیم تا بتوانیم تعداد تصادفات به خصوص تصادفات منجر به فوت را کاهش دهیم.

 جلسه ستاد هماهنگی استقبال از مهر ۹۷ با حضور روسای پلیس مناطق ۲۲ گانه و معاونین حمل و نقل مناطق برگزار شد.

کد خبر 101695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha