کد خبر 101745
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی تعدیل شد

پرشین خودرو: اسعدی سامانی از برگزاری جلسه مسئولان بانک مرکزی و شرکت‌های هواپیمایی در هفته آینده خبر داد و گفت:‌ در این جلسه تثبیت نرخ‌های جدید بلیت هواپیما بررسی می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی  از برگزاری جلسه با مدیران تمام شرکت‌های هواپیمایی و مسئولان بانک مرکزی در خصوص پرداخت ارز به نرخ سامانه نیما به شرکت‌های هواپیمایی در هفته آینده خبر داد و گفت: در این جلسه درباره چگونگی تحویل ارز نیما به شرکت‌ها و موارد مربوط به آن و همچنین تعیین قیمت‌های بلیت هواپیما بحث و گفتگو می‌شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ادامه داد: تا به امروز قیمت تمامی بلیت های هواپیما با تمامی مسیرها با نرخ ارز نیما تعیین می‌شد و در این جلسه از تثبیت قیمت بلیت هواپیما صحبت می‌شود.

 

بلیت هواپیما

 

سامانی با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته به دلیل نوسانات ارز، قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی و خارجی چندین برابر شده بود، افزود: با تخصیص ارز به نرخ سامانه نیما قیمت بلیت هواپیما در برخی از مسیرها کاهش چشم گیری داشت و شرکت‌های هواپیمایی نیز به دلیل کاهش مسافران هوایی از قیمت‌های جدید این بلیت ها استقبال کردند.

وی تاکید کرد: تمامی شرکت‌های هواپیمایی هم اکنون قیمت‌های جدید خود را با نرخ نیما تعیین می‌کنند و در سایت‌های خود قیمت‌های جدید را درج کرده‌اند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه شواهد موجود نشان می‌دهد که نرخ ارز به قیمت سابق باز نمی‌گردد، افزود: بنابراین هم اکنون قیمت‌های بلیت هواپیما نیز به روال سابق باز نمی‌گردد، تنها چند درصدی نسبت به قیمت دو ماه گذشته کاهش می‌یابد.

کد خبر 101745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha