DS3 کراس بک در قامت یک شاسی بلند معرفی شد + تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی DS به منظور گسترش فعالیت و بهبود شرایط خود در بازارهای جهانی، جدیدترین محصول خود را در قامت یک خودروی شاسی بلند تحت عنوان DS3 و با پسوند Crossback رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فارغ از طراحی ظاهری و داخلی منحصربه فرد اتومبیل که می‌توانید جزییات دقیق آن را در تصاویر شاهد باشید، در بخش امکانات رفاهی شرکت خودروسازی "دی اس" یک صفحه نمایشگر 10.3 اینچی لمسی را مورد استفاده قرار داده است و پایین تر از آن، می‌توانیم شاهد دریچه‌های آلومینیومی سیستم تهویه مطبوع اتاق و طراحی لوزی شکل آن همانند طراحی کلیدهای بالایی باشیم که یک هماهنگی جالب و منحصربه فرد در داخل کابین خلق کرده است. روکش‌های چرمی داخل کابین هم از نوع چرم‌های باکیفیت "ناپا" بوده و در برخی قسمت‌ها از روکش‌های چرمی"آلکانتارا" استفاده شده است.

 



در بخش فنی اتومبیل، خودروی جدید DS3 کراس بک پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی مختلف دارد، اما ویژگی منحصربه فرد این اتومبیل در بخش فنی می‌تواند سیستم محرک الکتریکی آن باشد که متشکل از یک موتور الکتریکی 134 اسب بخاری با گشتاور 260 نیوتن متری بوده و باعث شده است تا خودروی DS3 علاوه بر لقب "کراس بک"، یک پسوند دیگر E-Tense هم داشته باشد که نشان از الکتریکی بودن آن دارد.

 



طبق گفته شرکت خودروسازی DS، سیستم محرک الکتریکی اتومبیل نیروی خود را از باتری‌های 50 کیلووات ساعت لیتیوم یونی دریافت می‌کند که شتاب صفر تا صد 8.7 ثانیه به همراه داشته و می‌تواند محدوده حرکت حدودا 300 کیلومتر با یکبار شارژ کامل باتری‌های خود داشته باشد، ولی جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود، زیرا مشتریان با شارژرهای عادی 11 کیلووات می‌توانند در عرض تنها 5 ساعت شارژ اتومبیل خود را کامل کنند و یا در صورت نیاز فوری، می‌توانند از شارژرهای سریع استفاده کرده و حدود 80 درصد از ظرفیت باتری‌های اتومبیل را در عرض تنها 30 دقیقه شارژ کنند.

 



در پایان هم به پیشرانه‌های استاندارد اتومبیل خواهیم رسید که متشکل از 3 پیشرانه بنزینی با قدرت‌های 98 اسب بخاری، 128 اسب بخاری و 152 اسب بخاری بوده و گزینه‌های دیزلی اتومبیل هم می‌توانند خروجی قدرت 98 اسب بخاری و 128 اسب بخاری داشته باشند.

 

کد خبر 101818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha