خودروهای سنگین فرسوده برای دریافت معاینه فنی یک ماه فرصت دارند

پرشین خودرو: مدیرکل محیط زیست استان تهران با اشاره به مصوبه اخیر کارگروه مقابله با آلودگی هوای استان تهران مبنی بر ممنوعیت تردد کلیه خودروهاس سنگین فاقده معاینه فنی از اول آبان‌ در سطح شهر تهران، گفت: مالکین این خودروها برای دریافت برگه معاینه فنی هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، کیومرث کلانتری مدیرکل محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه مقابله با آلودگی هوای تهران در  با بیان اینکه براساس مصوبات کارگروه مقابله با آلودگی هوای استان تهران از اول آبان‌ماه تردد کلیه کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و کامیونت‌های فاقد برگ معاینه فنی در سطح شهر تهران ممنوع است گفت: پلیس برای تردد این خودروها ممنوعیت ایجاد خواهد کرد.


مدیرکل محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه پیشنهاد سازمان محیط زیست تردد کلیه خودروهای فرسوده‌ای بود که از عمر مفید آنها پایان یافته این بود که عبور و مرور آنها تا پایان سال ممنوع شود، خاطر نشان کرد: اما رای کارگروه بر این بود که ممنوعیت‌ها برای فاقدین معاینه فنی اعمال شود.

 

خودرو سنگین

 

وی تاکید کرد: کارگروه مقابله با آلودگی هوای استان تهران صرفا برای عبور و مرور خودروهای فاقد معاینه فنی ممنوعیت ایجاد کرده است.

کلانتری به صاحبان خودروهای فوق پیشنهاد کرد هرچه سریع‌تر برای دریافت برگه معاینه فنی اقدام کنند.

کد خبر 101852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha