کد خبر 101871
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
ترافیک میدان راه آهن ساماندهی شد

پرشین خودرو: رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ساماندهی ترافیکی میدان راه آهن با هماهنگی شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، سرگرد مصطفی زینیوند  در این باره گفت: میدان راه آهن به عنوان یکی از میدان‌های اصلی و دارای پایانه‌های متعدد تاکسیرانی، ‌اتوبوسرانی،‌ قطار درون‌شهری و برون شهری همواره دارای مشکلات زیادی بوده؛ به طوری که این مسئله سبب انتقاد بسیاری از شهروندان و کسبه این منطقه نیز شده و با توجه به اینکه تنها ایستگاه راه آهن شهر تهران است، جلوه مناسبی نیز برای مسافران نداشت.

وی با بیان اینکه در همین راستا با هماهنگی شهرداری تهران تصمیم به حل معضلات ترافیکی این میدان و ساماندهی آن گرفته شد، گفت: بازدیدهای مختلفی توسط کارشناسان پلیس راهور و معاونت حمل و نقل شهرداری از این منطقه صورت گرفته و در نهایت مواردی برای اصلاح ترافیکی این میدان به تصویب رسید که خوشبختانه بخش‌های زیادی از آن اجرایی شده است.

 

میدان راه آهن

 

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: در راستای اقدامات انجام شده در این میدان، محل دپوی اتوبوس‌های خط راه آهن – پارک وی از مسیر شمال به جنوب خیابان ولیعصر به پایانه معین منتقل شد و دیگر این اتوبوس‌ها در محل قبلی توقف نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های تاکسی در ضلع غربی میدان راه آهن نیز به ضلع شرقی و مقابل ورزشگاه راه آهن منتقل شده‌اند،‌ گفت: ایستگاه‌های بین راهی برای اتوبوس‌های بی‌آرتی نیز در ضلع غربی ساخته شده تا از تجمع و ازدحام مسافران جلوگیری شود.

به گفته زینیوند، ترددها در داخل محدوده ایستگاه راه آهن و ورودی غربی به این میدان نیز اصلاح و کانالیزه شده است.

کد خبر 101871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha