نماینده منتقد صنعت خودرو، سایپایی از آب در آمد!

پرشین خودرو: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ناظران آگاه مردم هستند كه باید بر اوضاع و احوال مسائل جاری كشور نظارت داشته باشند و در رویكردها، تصمیمات و عملكرد نمایندگی خویش نهایت انصاف و عدالت را رعایت كنند.

به گزارش پرشین خودرو، به تازگی در برخی از موضع گیری های یكی از اعضای كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در نقد عملكرد صنعت خودروسازی داخلی در سال حمایت از كالای ایرانی مواردی مشاهده شده است كه خارج از دایره انصاف و عدالت بوده و به نظر می رسد دغدغه های شخصی محمد عزیزی كه اتفاقا" در یك دوره نیز عضو هیات مدیره شركت سایپایدك بوده بر مصالح و منافع عمومی مردم و موكلان حوزه نمایندگی برتری یافته و جای تعجب است فردی كه خودش در مقاطعی عضوی از مدیران ارشد سایپا بوده چگونه عمل كرده است كه اكنون منتقد شرایط صنعت خودرو داخلی در موضوع خودكفایی و داخلی سازی شده است؟!

سئوال ما از محمد عزیزی عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس این است؛ سایپا چرا در گذشته به موضوع داخلی سازی خودروهای ساخت داخل كمتر اهمیت داده است و پاسخ شما به عنوان یكی از مدیران گذشته سایپا به این كوتاهی ها چیست؟!

اگرچه در كشور ما فرافكنی و مقصر دانستن دیگران در بروز برخی از مشكلات و معرفی عواملی غیر از خودمان در كوتاهی های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی رویه ای فراگیر است ولیكن از نماینده محترم مجلس انتظار می رود امین اعتماد مردم بوده و در برخورد با مسائل گوناگون جامع نگر باشد و به صورت فرابخشی و ملی و به دور از حب و بغض، این مسائل را شناسایی و به مردم معرفی كند.

محمد عزیزی كه خود سابقه فعالیت در گروه خودروسازی سایپا را یدك می كشد، حال باید پاسخگوی مردم و موكلانش باشد، چه شده كه صنعت خودرو داخلی به رغم تلاش های مدیران پیشین و حال خودروسازان داخلی هنور در برخی از قطعات نیازمند واردات از خارج و برندهای خودرویی و قطعه سازی جهان است.

شاید ایفای نقش نمایندگی محمد عزیزی موجب شده كه برای جلب نظر مردم حوزه تحت نمایندگی و جذب آرای بیشتر به منظور پیروزی در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی او را وادار كرده است كه نقدهایی به صنعت خودرو داشته باشد كه چندان از استدلال قوی برخوردار نیست.

كمتر خودروسازی را در جهان می توان یافت كه توان تولید 100 درصدی تمام قطعات بكار رفته در خودرو را خودش به تنهایی داشته باشد.

این عضو كمیسیون صنایع مجلس و منتقد صنعت خودرو داخلی باید پاسخگوی عملكرد خودش در دوره ای كه در سایپا مسئولیت داشته و اكنون به صورت مستقیم در كمیسیون صنایع مجلس عضویت دارد، باشد و اینكه چرا اكنون در ایفای درست نقش خویش كوتاهی می كند و به تولیدكنندگان و خودروسازان كمك قابل توجهی نمی كند تا در سال حمایت از كالای ایرانی با شتاب بیشتری در مسیر داخلی سازی حركت كنند و طعم حداكثری خودكفایی را بچشند.

با امید به اینكه همه ما در گفتار و رفتار و موضع گیری های شخصی و مدیریتی رضای پروردگار را بر هر چیز دیگری مقدم بداریم و تنها دغدغه ما، خدمت خالصانه به مردم باشد.

کد خبر 101909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha