تصمیمی برای افزایش نرخ بلیت اتوبوس در اربعین گرفته نشده است

پرشین خودرو: رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی اتوبوسرانی با اشاره به اینکه هنوز تصمیمی برای افزایش نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین گرفته نشده، گفت: ناوگان جاده‌ای با ۱۶ هزار و ۵۰۰ اتوبوس متولی جابجایی مسافران در ایام اربعین است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان، احمد رضا عامری ، در خصوص تغییرات قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین، بیان کرد: هنوز تصمیمی برای افزایش نرخ بلیت اتوبوس گرفته نشده است و ناوگان جاده‌ای با ۱۶ هزار و ۵۰۰ اتوبوس متولی جابجایی مسافران در ایام اربعین است.

وی در ادامه افزود: هیچ شهری با کمبود اتوبوس در ایام اربعین برای جابجایی مسافران روبرو نیست و از تمام ظرفیت‌های ناوگان برای رفاه حال زائرین استفاده می‌شود.

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی اتوبوسرانی توضیح داد: در سال گذشته تمام کسری شهر‌ها برای جابجایی زائران را پوشش دادیم و اجازه ندادیم هیچ شهری برای جابجایی زئران با کمبود ناوگان جاده‌ای مواجه باشد.

 

اربعین

 


عامری با اشاره به اینکه هنوز فرصت برای تصمیم گیری برای افزایش نرخ کرایه اتوبوس در ایام اربعین تصریح کرد: در سال گذشته نرخ بلیت اتوبوس تا ۵۰ درصد با توجه به بازگشت یک سری خالی اتوبوس‌ها از مرز روبرو بوده ایم، ولی هنوز در سال جاری پیشنهادی برای افزایش نرخ بلیت اتوبوس به وزارت راه نداده ایم و هنوز فرصت زیاد برای تصمیم گیری در این باره داریم.

وی در انتها خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در ایام اربعین به عراق سفر کردند که در این بین تعداد زیادی از این افراد از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و با اتوبوس جابجا شدند.

کد خبر 101930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha