کد خبر 101954
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
گزارشگران دیدارهای استقلال و پرسپولیس

پرشین خودرو: شبکه سه سیما دیدار تیم‌ استقلال و همچنین پرسپولیس از جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را زنده پخش می‌کند. این مسابقات از رادیو ورزش هم مستقیم پخش می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی شبکه سه، بازی برگشت پرسپولیس ایران ـ الدحیل قطر، دوشنبه (۲۶ شهریور) از ساعت ۱۸:۳۰ به صورت مستقیم روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

این مسابقه از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک چهارم نهایی (AFC Champions League ۲۰۱۷-۲۰۱۸) است که در ورزشگاه "آزادی" برگزار خواهد شد.

گزارش این مسابقه را مزدک میرزایی بر عهده دارد و بخش کارشناسی برنامه نیز با اجرای محمد حسین میثاقی میزبان امیر حاج رضایی، کارشناس فوتبال خواهد بود.

بازی "السد قطر - استقلال تهران" هم دوشنبه ۲۶ شهریور از ساعت ۲۰:۳۰ به صورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

این مسابقه از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک چهارم نهایی (AFC Champions League۲۰۱۷-۲۰۱۸) است که در ورزشگاه "جاسم بن حمد" شهر دوحه قطر برگزار خواهد شد. گزارشگر این مسابقه محمد سیانکی است.

بخش کارشناسی برنامه نیز با اجرای محمد حسین میثاقی میزبان امیر حاج رضایی، کارشناس فوتبال خواهد بود.

این مسابقات در قالب برنامه "فوتبال برتر" به تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی، کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما است که مسابقات لیگ برتر و جام حذفی باشگاه های ایران در سطح آسیا و تیم ملی در سطح جهانی را پوشش می‌دهد.

بر اساس این گزارش ایسنا، مسابقات فوتبال دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، والیبال قهرمانی جهان و بسکتبال انتخابی جام جهانی در رادیو ورزش هم گزارش می‌شود.

به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، چهار مسابقه ورزشی دوشنبه ۲۶ شهریور ماه از طریق موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می شود.
در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی بسکتبال، تیم ملی بسکتبال ایران به مصاف ژاپن می رود. این دیدار از ساعت ۱۲:۳۰ و با گزارشگری محمد رضاپور پخش خواهد شد.
از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، ابتدا مسابقه دو تیم پرسپولیس و الدحیل با گزارشگری خسرو والی زاده در ساعت ۱۸:۳۰ به روی آنتن می رود و پس از آن مسابقه دو تیم السد قطر و استقلال با گزارش علی اکبر ارمنده از ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن خواهد رفت.
از مسابقات والیبال قهرمانی جهان، دیدار تیم ملی ایران و لهستان نیز با گزارشگری علی شاکری در ساعت ۲۲:۰۰ پخش خواهد شد.

کد خبر 101954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha