دو هفته اول مهر پلیس دانش‌آموزان را به مدرسه می‌رساند

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: نیروهای آموزش دیده پلیس، در دو هفته اول مهر دانش‌آموزان را از اولیا تحویل می گیرند و به مدرسه می‌رسانند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در مراسم «آیین رونمایی و الصاق نمادین برچسب سرویس مدارس شهر تهران»، اظهار کرد: امسال در آستانه سال تحصیلی جدید، پلیس راهور با تمام توان در کنار فرمانده انتظامی، عوامل پلیس پیشگیری، کلانتری و عوامل ستادی برای تسهیل ترافیک خدمت رسانی خواهد کرد.

وی افزود: اگر همکاری نزدیک شهروندان، اولیای دانش‌آموزان و دستگاه‌های دولتی همزمان با مهرماه وجود نداشته باشد با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شویم که عوارض آن در افزایش میزان ترافیک مشهود می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان و اولیاء دانش‌آموزان خواست همزمان با بازگشایی مدارس از ابتدای مهر ماه برای جابجایی از سرویس مدارس و سرویس‌های عمومی، استفاده کرده و از پارک دوبله در کنار مدارس حتی برای کم ترین زمان ممکن نیز خودداری کنند.
 

دانش آموزان

 

وی با اشاره به اینکه ایمن‌سازی مدارس، خط‌کشی مدارس، نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی از مواردی است که طی هفته‌های گذشته با همکاری شهرداری تهران انجام شده است، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی پلیس راهور برای مدارس حاشیه‌ای شهر تهران در دو هفته اول مهرماه، تعدادی از پرسنل پلیس آموزش‌های لازم را دیده‌اند تا با همکاری اولیاء، دانش‌آموزان را تحویل گرفته و وارد مدرسه کنند.


مهماندار خاطرنشان کرد: درمورد سرویس مدارس باید به کاهش ترافیک و آلودگی هوا و ایمنی دانش‌آموزان توجه شود، چنانچه سرویس مدارس در دنیا بالاترین استانداردها و کمترین خطر را برای دانش‌آموزان دارند. امیدواریم در سال‌های آتی سرویس مدارس استانداردهای لازم را برای حمل و جابجایی دانش‌آموزان داشته باشند.

براساس گزارش شهرنوشت، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: انتظار می‌رود اولیاء دانش‌آموزان، فرزندانشان را به سرویس‌هایی بسپارند که دارای برچسب سرویس مدارس هستند و کنترل‌های لازم بر روی راننده‌ها صورت گرفته است و در واقع ایمنی دانش‌آموزان را تایید می‌کنند.

کد خبر 101956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha