کد خبر 101957
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
توقف 50 درصد اتوبوس‌های بی‌آرتی

پرشین خودرو: رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران:از 1183 دستگاه اتوبوس بی آر تی موجود حدود 50 درصد آنها در پایانه‌ها متوقف شدند که به گفته مسئولان این توقف به دلیل تعمیر است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، افشین حبیب زاده امروز در نشست خبری که به منظور تشریح عملکرد کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران برگزار شد درمورد وضعیت نامطلوب اتوبوس‌های بی آر تی افزود: پس از گزارش‌های مردمی بازدیدی از سامانه‌های اتوبوسرانی داشتم که متوجه شدم از 1183 دستگاه اتوبوس بی آر تی موجود حدود 50 درصد آنها در پایانه‌ها متوقف شدند که به گفته مسئولان این توقف به دلیل تعمیر است.

 

اتوبوس

 


وی با بیان اینکه البته در بررسی‌ها مشخص شد که بسیاری از این اتوبوس‌ها نیاز به تعمیرات جزئی از جمله تعویض باطری داشتند گفت: شخصا از یکی از این پایانه‌ها بازدید کرده و متوجه شدم حدود دو سال است که تعداد 19 اتوبوس بی آر تی به دلیل نیاز به تعمیر در پایانه متوقف شده‌اند که البته بعد از تذکر من حدود 13 اتوبوس به چرخه برگشت داده شد.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا نیتی پشت این اتفاق درمورد توقف 50 درصد اتوبوس‌های بی‌ آرتی وجود دارد یا خیر؟ گفت: من نیت خوانی نمی‌کنم اما تاکنون به مدرکی مبنی بر اینکه این اتوبوس‌ها با قصد و غرض متوقف شده‌اند، نرسیده‌ایم.

وی درمورد سرانجام گود رها شده برج میلاد و احتمال خسارت به بزرگراه‌های اطراف و ساختمان مرکز همایش‌ها گفت: ما تمام معاونین و سازمان‌های مربوطه در شهرداری پیرامون این گود را جمع کرده و جلسه برگزار کردیم و به نظر می‌رسد نهایت کاری که ما می‌توانستیم انجام دهیم این باشد اما ما هم گله مند هستیم که چرا هنوز در رابطه با این گود اتفاقی نیفتاده است.

حبیب زاده افزود: البته مشکلات حقوقی با سرمایه گذار ایجاد شده و روند قطع همکاری با او ادامه دارد اما معتقدیم که باید هرچه سریع‌تر مشکلات حقوقی رفع شود و اگر باز هم نشد مجبور هستیم که دوباره مسئولان مربوطه را دعوت کرده و با آنها اتمام حجت کنیم.

کد خبر 101957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha