کد خبر 102001
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
فروش 70 خودروی لوکس مازاد نخست‌ وزیری پاکستان

پرشین خودرو: در پی دستور «عمران خان» نخست وزیر پاکستان در راستای تحقق سیاست های اقتصاد ریاضتی، 70 دستگاه خودروی لوکس مازاد دفتر نخست وزیری این کشور در مزایده ای فروخته شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام «فواد حسین چودری» وزیر اطلاع رسانی و رسانه های پاکستان، در فاز نخست این اقدام، 70 دستگاه خودروی لوکس با برگزاری مزایده فروخته شد.
بر اساس اخبار منتشر شده، از مجموع 200 خودروی لوکس کاخ نخست وزیری پاکستان، 102 خودرو از طریق مزایده در معرض فروش گذاشته شد.


در میان خودروهای قابل واگذاری، چهار دستگاه مرسدس بنز مدل 2017، هشت دستگاه خودروی ضدگلوله بی - ‌ام- ‌دبلیو، و 72 دستگاه خودروی لوکس که عمر آنان کمتر از 10 سال است به چشم می خورد.
حزب تحریک انصاف در خصوص مزایده این خودروها اعلام کرده است: درآمد فروش این خودروها برای امور عام المنفعه هزینه می شود و نخست وزیر پاکستان برای مبارزه با تجمل‌گرایی کاملاً جدی است.

 

خودرو لوکس

 

شرکت‌کنندگان در مزایده، طی هفته گذشته از خودروها بازدید و قیمت‌های پیشنهادی خود را اعلام کردند و سرانجام 70 دستگاه خودرو به بالاترین پیشنهاد به مشتریان فروخته شد.
رادیو دولتی پاکستان پیش از این اعلام کرد دولت جدید پاکستان تصمیم گرفته است با فروش خودروهای لوکس مازاد نخست وزیری، در راستای تحقق سیاست های صرفه جویی و اقتصاد ریاضتی این کشور گام بردارد.
دولت پاکستان پس از ارسال فهرستی از این خودروها به مجلس نمایندگان، اقدام به برگزاری مزایده برای فروش این خودروها کرد. پس از تصمیم عمران خان مبنی بر مزایده خودروهای لوکس و مازاد بر نیاز دفتر نخست وزیری پاکستان، چهار فروند بالگرد این دفتر نیز بزودی به مزایده گذاشته می شود.
عضو ارشد حزب تحریک انصاف پاکستان و از دستیاران ارشد عمران خان نخست وزیر این کشور 21شهریورماه امسال با انتشار پیامی در حساب کاربری توییتر خود گفت: دولت پاکستان، چهار فروند بالگرد مازاد بر نیاز این دفتر که مورد استفاده قرار نمی گیرند، را به فروش می رساند.
«نعیم الحق» در ادامه پیام توییتری خود گفت: پس از تصمیم برای مزایده خودروهای لوکس دفتر پاکستان، چهار فروند بالگرد این دفتر نیز که از آنها استفاده ای نمی شود، در مزایده به فروش می رسند.

کد خبر 102001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha